Gotland Ring 2006 med Actionpics & Sporthoj

sandstream skrev:
Liwa kommer att hålla ett specialseminarium på torsdagskvällen med tips och trix när du väl sitter i grusfållan.
Såg själv på nära håll hur hon förra året sögs som en magnet till det stora gråa havet efter rakan :hihi

Det var inte mitt fel. Det var instruktörens fel :rolleyes:
Han sa till mig att köra om honom på rakan och det gjorde jag. Fast han gasade så och jag gasade än mera. Sen var rakan slut :(

Lägga ner och svänga :confused: Vad är det :va

Jepp min kurs håller jag där torsdag kväll. Välkomna ni som vill deltaga

/Liwa1

Nitrous skrev:
Mmm.. hon sögs dit två gånger så hon har en hel del att lära ut.

Fast rekordet går till en Apriliaförare, tror att killen på en Aprilia 250 var där minst en gång varje pass :3freak , testosteron eller dåliga bromsar vet jag inte :rolleyes:

/Nitrous

Men va fan....vad knapprar du för tabletter :confused:
Jag var bara av 1 gång där vad jag vet i alla fall.

Kanske fick jag en rejäl smäll en av gångerna då så jag bar kommer ihåg den ena. Nu är jag förvirrad :3freak

/Liwa1

Liwa1 skrev:
Det var inte mitt fel. Det var instruktörens fel :rolleyes:
Han sa till mig att köra om honom på rakan och det gjorde jag. Fast han gasade så och jag gasade än mera. Sen var rakan slut :(
Lägga ner och svänga :confused: Vad är det :va
Jepp min kurs håller jag där torsdag kväll. Välkomna ni som vill deltaga
Men va fan....vad knapprar du för tabletter :confused:
Jag var bara av 1 gång där vad jag vet i alla fall.
Kanske fick jag en rejäl smäll en av gångerna då så jag bar kommer ihåg den ena. Nu är jag förvirrad :3freak
Stackars Leia (stavning) med sånna föräldrar :rolleyes: :D

sandstream skrev:
Stackars Leia (stavning) med sånna föräldrar :rolleyes: :D

Leja är en busunge. Hade hon varit en prisessa hade hon stavat Leia :tungan

Med dom föräldrar hon har kommer hon vara stjärna på hoj.

Se bara i natt. Hon ville inte sova, motorintresset var för stort. Hon låg kl 23 och tittade på Radical på TV i vår säng. Låg blickstilla och sa biiilen biilen. Lejas biiil. Det första hon sa när hon vakna imorse var Biiilen.

Se upp, snart varvar hon dig på en bana :tummenupp

Liwa1 skrev:
Leja är en busunge. Hade hon varit en prisessa hade hon stavat Leia :tungan
Med dom föräldrar hon har kommer hon vara stjärna på hoj.
Se bara i natt. Hon ville inte sova, motorintresset var för stort. Hon låg kl 23 och tittade på Radical på TV i vår säng. Låg blickstilla och sa biiilen biilen. Lejas biiil. Det första hon sa när hon vakna imorse var Biiilen.
Se upp, snart varvar hon dig på en bana :tummenupp
Det ska börjas i tid :hihi :tummenupp

Liwa1 skrev:
Hade hon varit en prisessa hade hon stavat Leia :tungan

Hon ville inte sova, motorintresset var för stort. Hon låg kl 23 och tittade på Radical på TV i vår säng.

1.Dom flesta tjejer är prinsessor :tungan

2.Vilket kanal och vilket program går Radical programmen på ?

Nitrous skrev:
Kanal5 kl 23.00 måndagar

/Nitrous

Är det inte lite olika tider på det Radical & Co? Förra månadagen gick det 23.20 igår började det 23.30.....

Skit jobbigt att behöva vara vaken så länge för att kolla.

Last edited:
Har du fått en mailbekräftelse på din anmälan?

Viktigt!

Du som har anmält dig till Gotland Ring skall ha fått ett mail som bekräftelse på din anmälan kort efter att du anmälde dig. I det mailet står avgiften för dom dagar du valt att köra samt postgiro konto som betalningen ska ske till.
Viktigt att ditt namn, ev sh-nickname och gärna telenummer finns med där.
Har du inte fått det mailet så är något knas, troligen inget allvarligt. Mest vanligt är att spam-filter stoppar auto-genererade mail.

Kontakta oss via info@actionpics.se om du inte har fått mailet kort efter din anmälan.

När du utför din betalning så kommer du att få bekräftelse på att din betalning är registrerad inom ett par dagar.

Du som redan har betalt anmälningsavgiften: Vi har redan tagit emot ett par betalningar (stjärna i kanten till Er) men vi kommer inte att kunna skicka er bekräftelse på betalningen föränn om ett par dagar så bli inte orolig att det inte kommit någon betalningsbekräftelse ännu.

Mvh
Nitrous & Liwa1

Kamikaze kid skrev:
Oh!
Då får vi ses bland leca kulorna! (Visst fan det var bara sten och kalk på avåkningsytorna)
Har du tvingat till dig Åkermans sommarstuga att bo i?

Men först så ska vi dricka pilsner i GBG. :tummenupp
Nu har jag skaffat en hoj att bada med! :banana
En sån som Sandstream älskar.... Tänk vad vintern ska gå fort när man har något att se fram emot! Götet är bara två månader bort. :öl

Maverick_ou812 skrev:
Nu har jag skaffat en hoj att bada med! :banana
En sån som Sandstream älskar....
Jag har inget emot de stackars hojarna, de har inte gjort något.
Det är de som ger sina hojar mänskliga attribut jag har lite svårt för, iaf här.
Har träffat några IRL och visst smeker de sina hojar lite oftare än andra men på det hela taget är det ganska normala, men bara ganska :D

sandstream skrev:
Jag har inget emot de stackars hojarna, de har inte gjort något.
Det är de som ger sina hojar mänskliga attribut jag har lite svårt för, iaf här.
Har träffat några IRL och visst smeker de sina hojar lite oftare än andra men på det hela taget är det ganska normala, men bara ganska :D
Just nu fick det här med "porrig hoj" lite annan betydelse... :tungan

sandstream skrev:
Bespara oss gärna lättklädda bilder på dig och din nya älskling :4skrika
Du kan tro ja.... :3freak
Det där vill jag bespara dig o alla andra. Det är snart jul och folk ska kunna njuta av maten utan att behöva se en sån bild framför sig. :zpy

Maverick_ou812 skrev:
Du kan tro ja.... :3freak
Det där vill jag bespara dig o alla andra. Det är snart jul och folk ska kunna njuta av maten utan att behöva se en sån bild framför sig. :zpy
Jag tackar för det på mina och svenska folkets vägnar :pannkyss

Då har man ochså skickat in lite stålar, hoppas på lika bra arrangemang som tidigare då era bandagar är :tummenupp

Ses på Gotlandet Sandstream, har ju köpt ny hoj nu ochså så nu får gammelgubben se upp :D

Har kollat runt lite på boende och jag har hittat DETTA.
Det pris jag har fått är 800:-/dygn för en stuga med 4 bäddar och en bäddsoffa. Är man 5 st så blir det 160:-/pers och dygn och det är t.o.m billigare än vandrarhem.
Stugan vi har hyrt är den på 42 kvm, det finns även mindre stugor med 4 bäddar så det borde bli ännu billigare.
Stugbyn ligger en dryg mil från Gotland Ring.
Väl mött.

aRWe skrev:
Har kollat runt lite på boende och jag har hittat DETTA.
Det pris jag har fått är 800:-/dygn för en stuga med 4 bäddar och en bäddsoffa. Är man 5 st så blir det 160:-/pers och dygn och det är t.o.m billigare än vandrarhem.
Stugan vi har hyrt är den på 42 kvm, det finns även mindre stugor med 4 bäddar så det borde bli ännu billigare.
Stugbyn ligger en dryg mil från Gotland Ring.
Väl mött.

Jättebra att du tipsar om sånt här, uppskattas :tummenupp

/Nitrous & Liwa1

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...