Gotland Ring 2006 med Actionpics & Sporthoj

Sista inbetalningsdagen för Gotland är i dag.....

Påminnelse bara.

Men alla har väl betalt antar jag. Jag gjorde det för länge, länge sen. :)

Last edited:
Får någon för sig att sälja en plats i snabb eller licens
skicka mig ett pm.
Hoppet är det sista som sviker en.

Om nån får förhinder och vill sälja plats i Medel eller Snabb är jag intresserad.
Skicka PM.

/N

Boende!

Jag har bokat boende på Grannen som ligger i Lärbro, lite drygt en mil från banan.

SÅLDA!!

Fan, det vara ju som att kasta brödsmulor till änder eller nåt!
//TS

Last edited:
TwinSucker skrev:
Jag har bokat boende på Grannen som ligger i Lärbro, lite drygt en mil från banan.
Jag bokade plats för två men fick för fyra :lol SÅÅ, om någon är intresserad så är det bara att Tjoa till i ett PM så kan nån ta dom annars avbokas dom.

Det är från den 25-28 alltså 3 nätter, pris 150 spänn per skalle och natt summa sumarum 900 pickadoller och det är orginalpris :tummenupp

//TS

...och 195kr/dag för icke medlemar i STF...

Jannis

TwinSucker skrev:
Jag bokade plats för två men fick för fyra :lol SÅÅ, om någon är intresserad så är det bara att Tjoa till i ett PM så kan nån ta dom annars avbokas dom.

Det är från den 25-28 alltså 3 nätter, pris 150 spänn per skalle och natt summa sumarum 900 pickadoller och det är orginalpris :tummenupp

//TS

Låter bra. hugger det.

Kamikaze kid skrev:
Själv så har jag en koja i Kappelshamn som vanligt...
Nära å bra! :banana
Mutter mutter... :fatta! Jag anklagar dig för att ha snott den sista :hihi

Det va fett med fullt där när jag pratade med dom :( Så då fick det bli lärbro i stället... få se om det finns någon soppa på macken där i år då, det var snustorrt förra året.

TwinSucker skrev:
Mutter mutter... :fatta! Jag anklagar dig för att ha snott den sista :hihi

Det va fett med fullt där när jag pratade med dom :( Så då fick det bli lärbro i stället... få se om det finns någon soppa på macken där i år då, det var snustorrt förra året.

Japp det gjorde jag faktiskt... :D

Tja!
Är intresserade av en plats i gruppen "långsam eller medel" ifall nån ångrar sig..
Pm:a :-)

ciao

Last edited:
Status - Fåtal lediga platser på fredagen - Lörd/Sönd FULLBOKAT

Banhelgen är totalt fullbokad! Några ströplatser i Lugn grupp delas just nu ut efter att vi fått in sena återbud, tyvärr är det väldigt mörkt i Medel, Snabb och Oförsäkrad grupp.

OM någon vill köra på fredagen endast så finns det plats i Lugn, Medel och Snabb grupp på Fredagen. Det gäller alltså körning endast under fredagen.
Anledningen är att vissa deltagare har valt att köra bara lördag och söndag!
Skicka oss PM om du är intresserad, kostnaden är 600kr.

/Liwa1 & Nitrous

Om någon som bokat alla tre dagar och låt säga kör sönder motorcykeln, åker av eller av någon annan anledning inte kan föllfölja körningen de andra dagarna, så det blir plats ledig. Kan någon annan ta den platsen då, alltså tex köpa de/den kvarstående dagen/dagarna av den som inte kan eller vill?

Eller är det för mycket krångel för att det ska gå att göra så?

/Lotta

Last edited:
Lotta skrev:
Om någon som bokat alla tre dagar och låt säga kör sönder motorcykeln, åker av eller av någon annan anledning inte kan föllfölja körningen de andra dagarna, så det blir plats ledig. Kan någon annan ta den platsen då, alltså tex köpa de/den kvarstående dagen/dagarna av den som inte kan eller vill?

Eller är det för mycket krångel för att det ska gå att göra så?

/Lotta

Nejdå, om vi säger så här.
Din motorcykel går sönder på lördagen, din kompis står bredvid och suktar hela helgen och kan gärna tänka sig betala dig för att köra i " ditt ställe" på söndagen.
Visst, säger vi. Så länge hon och hennes mc uppfyller samma krav som du, körkort och ett tempo som motsvarar den grupp du kört i så får ni gärna göra upp sinsemellan, så länge ni bara meddelar oss detta.

/Nitrous

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...