Gotland Ring 2006 med Actionpics & Sporthoj

Vad är väl en SM deltävling på Sviestad när man kan få 3 dagars träningsläger på Gotland? :tummenupp Lär nog behöva träning om man ska kunna hänga med alla galningar i Rookie 600... :brinnerup

/ #86

Bryr man sig inte om vart man hamnar i totalen så ska man självklart man köra på Gotland Ring :)

torbson skrev:
Vad är väl en SM deltävling på Sviestad när man kan få 3 dagars träningsläger på Gotland? :tummenupp Lär nog behöva träning om man ska kunna hänga med alla galningar i Rookie 600... :brinnerup

/ #86

Får se var denna gobbakropp befinner sig vid den tidpunkten, men det HADE ju varit nice att se er som kan köra fort, och få sig en lesson. :tummenupp

Alicia skrev:
Bryr man sig inte om vart man hamnar i totalen så ska man självklart man köra på Gotland Ring :)

Bryr sig om, hehe! Går ju ett B-race i juli och det är nog där jag hör hemma... än så länge! :(

Kör så att det ryker på Gotland och träna järnet så att du hamnar i toppen på B-racet då :)

torbson skrev:
Bryr sig om, hehe! Går ju ett B-race i juli och det är nog där jag hör hemma... än så länge! :(

Kamikaze kid skrev:
Jag är anmäld...

Kommer inte offra mig för solen i år!

Klart du ska :tummenupp

Fast du behöver inte göra det på samma sätt som iår

/Liwa1

Vad ska du med en snabb hoj till :va
också anmäld lördag o söndag :banana

Maverick_ou812 skrev:
Madicken anmäld i snabb grupp! 3 dagar... jisses.... :galen

Nån som vill sälja en snabb hoj till mig?
Gärna en som vet vägen runt Gotland Ring. :rolleyes:

tidtagning i licens gruppen e väl tillåtet om inte varför????

Jag är grymt intresserad, men att köra i Licensgrupp för att man har IF gör mig tveksam.

Alla försäkringars trafikdel ska gälla, så länge det inte är träning för tävling.
Vagnskada är en annan femma..

Tuben skrev:
tidtagning i licens gruppen e väl tillåtet om inte varför????

Därför att pga att TLS ska gälla för dom som har giltig trafikförsäkring så ska det inte vara något tvivel om att dagen räknas som en trafikövning.
Bandagarna är inte träning inför tävling, eller testkörning så därför är inte tidtagning tillåten. Alltså är LAP-timer INTE ok.
Du får gärna räkna sekunder i huvudet, 1001, 1002 .. det kan ingen hindra dig från :)

/Nitrous & Liwa1

Anmäld 3 dagar i mellan :)
Första gången på Gotland för min del men alla har pratat så väl om den här tillställningen så man måste dit och se om banan är så trevlig som alla säger.

Kul att det finns folk (Liwa1 & Nitrous) som fixar julafton flera gånger om året för oss hojåkare :tummenupp

/ Stefan

xyx skrev:
Jag är grymt intresserad, men att köra i Licensgrupp för att man har IF gör mig tveksam.

Alla försäkringars trafikdel ska gälla, så länge det inte är träning för tävling.
Vagnskada är en annan femma..

Fel, trafikdelen gäller inte hos IF. IF och Trygghansa villkorar särskilt i deras villkor att försäkringen inte gäller på inhägnat tävlingsområde, har ingen betydelse vad för slags aktivitet det är inom det inhägnade tävlingsområdet.
Finns tre hundra st trådar om detta, sök i forumet :tummenupp

/Nitrous

Black Adder skrev:
Anmäld 3 dagar i mellan :)
Första gången på Gotland för min del men alla har pratat så väl om den här tillställningen så man måste dit och se om banan är så trevlig som alla säger.

Kul att det finns folk (Liwa1 & Nitrous) som fixar julafton flera gånger om året för oss hojåkare :tummenupp

/ Stefan

Åååhh tack.. det är nu som det är dax för :tomten :tomten :tomten :tomten

Jingelbells jingelbells.......

RESERVLISTA ????
Polare med liv ringer mig från krogen och vill att jag skall anmäla dem !!!! Det e ju redan fullt !!!

1. KaZ 3 dagar oförsäkrad// Licens !!!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...