Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
mankan skrev:Amen va faen, jag har ju suttit klistrad framför datorn sedan jag fick mailet från actionpics för att se när nyheten skulle presenteras på sporthoj. När den väl gjorde det så fanns det ingen anmälningslänk, så jag tog det säkra före det osäkra. Dock så tror jag faktiskt att jag är i toppen gällande "riktiga" anmälningar när jag såg att den länken dök upp.
Kan någon som vet bekräfta att inte jag har något liv heller?![]()
Aaron skrev:Anmäld 3 dagar snabba gruppen (hoppas jag klickade rätt, blev stressigt där).
Liwa1 skrev:Har du anmält dom via anmälningsformuläret? Om inte GÖR DET. Annars har dom ingen plats
/Liwa1
Nitrous skrev:Yodå.. du är anmäld, du kom på 2:a plats att knappa in infon rätt.
Sitt lugnt i båten bara.
/Nitrous
RoLLER skrev:Hehe... jo jag såg att det va så man skulle göra sen.
Gör det nåt att jag inte har deras adress mm?
Liwa1 skrev:För en gångs skull var du snabbast Freppa.![]()
Din anmälan var den som var snabbast in. Du har alltså plats Nr 1
/Liwa1
Liwa1 skrev:Du har inget liv mankan...nöjd nu
Så, undra om jag nu vågar lämna datorn och denna tråd för fortsätta med cheescake bakandet här hemma![]()
/Liwa1
Freppa skrev:Ps. Min flickvän tycker jag alltid är snabbast. Det är något negativt. Fattar inte....
Nitrous skrev:Gör anmälan för varje person och ange resp Nickname rätt, ange deras namn rätt, ange gärna telenummer om du har.
Har du deras mail så är det skitbra om du uppger den, uppge annars din egen och skriv i rutan "fråga" nåt meddelande om att rätt email kommer.
/Nitrous
mankan skrev:Hä hä hä. Jag är alltid nöjd med vad du än säger eller gör eftersom du gör det så bra. Tack för utomordentligt fin service på DinMC sist förresten (när jag krånglade med mina hjälmtillbehör).
(och cheesecake som är så gott). Finns det månne en smiley för "mums"?
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |