Golfare??

• Thread starter Thread starter Mcbrud
  • Start date Start date

Mcbrud

Guest
Någon här inne på forumet som golfar och som har lust att gå några hål ett gäng någon dag???
Kanske kan träffas och spela en inbördes sporthojstävling på någon bana, prisutdelning på kvällen över en grillning någonstanns???

Intresse?? :confused:

klart man kan spela golf men kommer förmodligen inte förbi bildäcket o loopen på bana 8....... :tummenupp :tungan :tungan :tungan :tummenupp

Mmen träffas o grilla vid ngn sjö med alla hojjar rockar desto bättre... :tummenupp

Har precis sålt golfklubborna..

Dom har bara stått och samlat damm sen jag köpte hojen. Men idén med
grillning låter som en kanongrej!

MC är det enskilt största konkurrensmedlet mot golfen. Har inte gått en runda i år, inte ens betalat medlemsavgiften. Förra året blev det bara 2 rundor totalt. Men... :gnissla

Jag åker gärna och slår lite bollar på World of Golf. Måste damma av klubborna och få lite "sving" i kroppen igen.. :banana

T.N.T skrev:
MC är det enskilt största konkurrensmedlet mot golfen. Har inte gått en runda i år, inte ens betalat medlemsavgiften. Förra året blev det bara 2 rundor totalt. Men... :gnissla

Jag åker gärna och slår lite bollar på World of Golf. Måste damma av klubborna och få lite "sving" i kroppen igen.. :banana

Ok, ny idé då!!!!
Även till er som inte spelar golf...
Alla åker till world of golf anternativt city golf (billigare och lättare att få tid/plats) och så slår man lite bollar. Bra träning för er som spelar golf och kul för alla som inte provat innan. Grillning gemensamt på kvällen kanske....
vad sägs??

Ska nog försöka gräva fram klubborna idag och svinga en hink eller två.. framåt eftermiddagen.. så varning för sneda bollar.. :banana

T.N.T skrev:
Ska nog försöka gräva fram klubborna idag och svinga en hink eller två.. framåt eftermiddagen.. så varning för sneda bollar.. :banana

ska väl oxå upp och träna lite. Det är konstigt, man jobbar hela dagarna på en golfklubb men hinner ändå aldrig att träna...

Mcbrud skrev:
Ok, ny idé då!!!!
Även till er som inte spelar golf...
Alla åker till world of golf anternativt city golf (billigare och lättare att få tid/plats) och så slår man lite bollar. Bra träning för er som spelar golf och kul för alla som inte provat innan. Grillning gemensamt på kvällen kanske....
vad sägs??

Kanonidé!! :tummenupp
Passar dag och tid hoppar jag gärna på! :Bugar :yoparty

Jag är lätt på!
ingen fena på golf, men har provat på World of golf, attans kul! Har dock ingen hel klubba längre, kan man låna där? eller ska jag ta me hockeyklubban?

Skriv upp mig på listan!

Vare sig det gäller grillning eller golf (och då pratar jag faktiskt gå runt ute på gräset, leta bollar i skogen och ibland kasta dom i sjön)

Marky

Så hur många är på??
De som har klubbar kan ju låna ut dem till de som inte har några... kan nog hitta några äldre lättspelade sådana hemma i förrådet någonstans.
Grillningsplats, golfplats samt dag/tid kan vi ju komma på när man ser intresset.

kul att några nappade! :tummenupp

1. Sofia (mcbrud)

1. Sofia (mcbrud)
11. Mark - har ett gäng klubbor som behöver användas!
0C. Mats(Mingves)

1. Sofia (mcbrud)
0C. Mats(Mingves)
4. Mathias (Zoquick) ev klubblös.

1. Sofia (mcbrud)
0C. Mats(Mingves)
666. sven (ogillar golf men är en jävel på att grilla) :tummenupp

1. Sofia (mcbrud)
0C. Mats(Mingves)
69. Rasorblade (en djävel på att slå...............folk)

1. Sofia (mcbrud)
0C. Mats(Mingves)
69. Rasorblade (en djävel på att slå...............folk)
007. Barbs (Med rätt att grilla) (invalid i axeln så golfen går bort)

Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...