Stephen skrev:Dom svarta korten är inte så märkvärdiga.. Har själv dragit 2 stycken i baren.. Dock ganska kul att se reaktonerna på folk runt om....![]()
Dragit 2 stycken i baren?? Vadå? Du jobbar i baren alltså.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Stephen skrev:Dom svarta korten är inte så märkvärdiga.. Har själv dragit 2 stycken i baren.. Dock ganska kul att se reaktonerna på folk runt om....![]()
Jag arbetar i en bar.. Där har jag dragit 2 stycken.. Visst var det kul att se ett i verkligheten men roligast är folks reaktioner när ägaren av kortet sliter upp det... Folk stannar verkligen till....LasVegas skrev:Dragit 2 stycken i baren?? Vadå? Du jobbar i baren alltså.
Lartes skrev:Det är väll det svarta Amex som det är obegränsad kredit på?
korvgubbe skrev:Jag fick ett erbjudande om att skaffa American Express Gold Card... NU undrar jag bara på vilket sätt det skulle vara värt det.. Det står att de är så generösa att de bjuder på årsavgiften på 1150kr![]()
Vad får jag för de pengarna? Reseförsäkring får jag ju via mit Visakort, Kredit har jag ju på mit ICA Mastercard.. Vad ska jag med ett Gold Card till?
....någon som känner till några fördelar som jag bör veta innan jag kastar erbjudandet i pappersinsamlingen!?
sismo skrev:Jag anser inte att Gold Card är ngn statuspryl, men om du har ett kasst jobb (Månadsinkomst under 13 k? 20? Kommer ej ihåg) så ska de tydligen inte acceptera dig. Jag har känner folk som har fått sådan reklam, men ej varit "värdiga" (Ja, jag säger det så för att poängtera hur löjligt det är).
Smidigt kort, och drygt mot affärerna. Köpte glass för 80 kr, och langade upp kortet.. Kostar typ 65 kr för dem att ta emot det vid så låga summor
![]()
Stephen skrev:Jag arbetar i en bar.. Där har jag dragit 2 stycken.. Visst var det kul att se ett i verkligheten men roligast är folks reaktioner när ägaren av kortet sliter upp det... Folk stannar verkligen till....
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |