Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vi kan bestämma nån dag som vi kör ett klubb race...sanntur skrev:OK, vi skiter i det då... BARA att höra av sig om det är NÅN som vågar ta ett "RACE"!!![]()
![]()
Pelle k skrev:Jag hänger på och racar gocart bara det inte är på onsdagar då jag är på
gälleråsen och tränar rr.Hallå hjärtat!! Bara DU bokar och det är efter 17.00 så e jag på direkt..![]()
![]()
PINSAMT!!! (Med en kusin som SATSAR på att komma sist)p_pantern skrev:hallå grabbar...
kanske hänger på, nån måste ju ligga i bakvattnet så att ni inte behöver oroa er för att komma sist.....![]()

sanntur skrev:JaHa, försöker igen, NÅN som har lust att "latcha" lite ?? Kanske lättare att få till nåt nu på sen sommaren?? GENTLEMANNAKÖRNING givetvis!! Kom igen nu "FLICKOR"![]()
Nej, hade det bara behövts en hoj så hade jag varit med. Men nu behövs det cash för att vara med... Då blir det jobbigare...sanntur skrev:Man behöver ingen hoj för gocart...
p_pantern skrev:hallå, en hälsning från soliga skåne... har hört rykten om att det vankas kocart på onsdag....
hoppas verkligen att ni blir från körda av "miss mattant 2004"![]()
skönt att krister har fått in lite jobb till er så att ni slipper sitta vid internet hela dagarna...![]()
Hei Pa....


Jag e med.Firefly skrev:Jag har redan sparat ihop pengarna. Så när det blir aktuellt att beställa minimoto nästa gång så gör jag det.... Ni är väl med eller?![]()
Jag är på!! Lätt asså... hur ball som helst ju..Firefly skrev:Jag har redan sparat ihop pengarna. Så när det blir aktuellt att beställa minimoto nästa gång så gör jag det.... Ni är väl med eller?![]()
Firefly skrev:Jag har redan sparat ihop pengarna. Så när det blir aktuellt att beställa minimoto nästa gång så gör jag det.... Ni är väl med eller?![]()
Wolfskin skrev:Ni tror väl inte att det redan börjar gnällas från regeringen...
Ska fan sluta berätta vad jag vill å ska köpa.
Fan går dom special kurs i skolan i hur man gnäller som bäst eller???
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |