Åker vi så fixar vi plats!Jocke W skrev:jo visst, om du har plats för 2 pers en hoj och utrustning verktyg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Åker vi så fixar vi plats!Jocke W skrev:jo visst, om du har plats för 2 pers en hoj och utrustning verktyg?
Åååå vad jag hade velat vara där och förnedrat dig när du vurpat med mina 8,5 megapixel stora bilderSwedie skrev:jahå. la mig två gånger. båda på grund av däcken (ena lowside i sidförflytning och andra lowside i högfartssvängen). Nya däck... glömde bort. Sen så får jag säga att andra kraschen oxå berodde på egot mycket. Stod en fotograf (tinatjejen) vid sidan av banan. Så jag luta lite extra, men ack det gick inge bra. Kaaaass sa framdäcket.
dock mjuk o fin gas klarade den av. så antar den går alldeles för tunt.
Ja, men då får inte du vara där!MikkE skrev:Någon som kommer åka den 2a april?

kom på söndag istället!MikkE skrev:Åååå vad jag hade velat vara där och förnedrat dig när du vurpat med mina 8,5 megapixel stora bilder![]()
Någon som kommer åka den 2a april?
Kan det inte vara så att du kör med lite för högt tryck i däcken åxå rå ? Bara en tanke.Swedie skrev:jahå. la mig två gånger. båda på grund av däcken.....
Är uppe i Umeå då. Landar på Bromma 15:10. Har sedan ingen bil att kunna äka vidare dit...Swedie skrev:kom på söndag istället!![]()
Bah! Jag kan snåla skjus av dig om jag inte åker med JockeYasha skrev:Ja, men då får inte du vara där!![]()
![]()
MikkE skrev:Är uppe i Umeå då. Landar på Bromma 15:10. Har sedan ingen bil att kunna äka vidare dit...
Bah! Jag kan snåla skjus av dig om jag inte åker med Jocke
vad ska det vara? kör med 2.1 fram och bak.Spider skrev:Kan det inte vara så att du kör med lite för högt tryck i däcken åxå rå ? Bara en tanke.
.
Swedie skrev:vad ska det vara? kör med 2.1 fram och bak.

Swedie skrev:michelindäck fram o bak.
inte mer alltså?
vad är det optimala trycket för däcken vid korrekt arbetstemperatur?
Mikke får också plats, han har ju ingen hoj med sig! Men den där kameran får nog stanna i bagageluckan eller nå't...Jocke W skrev:Nej jag har första tjing med yasha! om jag inte har fixat transport än då,
Mikke du är kontrakt skriven att åka med mig![]()

inte mer alltså?

Yasha skrev:Mikke får också plats, han har ju ingen hoj med sig! Men den där kameran får nog stanna i bagageluckan eller nå't...
Jag vet inget om optimala temperaturer i däck och så, men i 25-gradig värme i Spanien fick jag rekommendationen att köra med 1,65-1,75 både bak och fram med Michelin supermotoslicksen. Jag kom ner med 1,8... (vilket i värmen iofs blev liiiiite mer *hehe*) När det är kallt som i gokarthallen kan man väl till och med gå ner mer i tryck för att få bra med värme i däcken eller?![]()
Spretman kör 1.0/1.0 och jag kör 1.2/1.2. Fick tipset av din affärspartner-to-be.Swedie skrev:vad ska det vara? kör med 2.1 fram och bak.
Spider skrev:Spretman kör 1.0/1.0 och jag kör 1.2/1.2. Fick tipset av din affärspartner-to-be.
.
inte mer alltså?
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!