*hehe* Vi mellanlandar i hallen pa vag hem fran Spanien pa sondag kvall och inspekterar korstilen.Swedie skrev:ja, jag körde ju Rooooadracing.![]()
Uscha, Söndag blir o träna att köra Korrekt!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
*hehe* Vi mellanlandar i hallen pa vag hem fran Spanien pa sondag kvall och inspekterar korstilen.Swedie skrev:ja, jag körde ju Rooooadracing.![]()
Uscha, Söndag blir o träna att köra Korrekt!

usch! press ogillas!!Yasha skrev:*hehe* Vi mellanlandar i hallen pa vag hem fran Spanien pa sondag kvall och inspekterar korstilen.![]()
Swedie skrev:usch! press ogillas!!
Da, min van, skulle du inte ens ha skrivit att du skulle kora supermoto. Nu far du leva med pressen.
Vi ar inte farliga, speciellt inte jag. 
Just nu ser det inte saerskilt bra ut men om cykeln e i skick foer det och jag ocksa sa ska jag fasiken jaga dig ocksa.Swedie skrev:usch! press ogillas!!
Swedie skrev:hehe ja nä press ska det vara. Men inte just NU... håller på att lära mig o sitta rätt o köra motard-stil.![]()
Yasha skrev:![]()
Vi syns forhoppningsvis pa sondag!![]()
(min hoj far snallt sta kvar i bussen tror jag, jag ar ratt matt pa att kora hoj just nu....)

Swedie skrev:Ser ut som jag kommer köra på Söndag!!!
Så vilka kommer dit från SH? kan vara kul o sätta ansikten bakom namnen!
Swedie skrev:ja jag vet inte hur jag ska få dit hojen än... hmm.

Kommer väll kanske förbi o glanar lite..Swedie skrev:mellan 17 och 20.
Hemma! Och ja, man KAN bli mätt på att köra hoj! Iaf kan jag det. Jag trodde inte det, men förhoppningsvis går det över snart.Jocke W skrev:Kan man bli mätt på det? Hur mycket har ni kört igentligen!FUSK!

Yasha skrev:Hemma! Och ja, man KAN bli mätt på att köra hoj! Iaf kan jag det. Jag trodde inte det, men förhoppningsvis går det över snart.![]()
Min hoj har gått någonstans runt 25 timmar nu och jag har ändå kört rätt lite de sista 3 dagarna pga ett knäckt revben.
![]()
hårt! Äh, det är inte så hårt. Det gör mer ont att andas och sitta i bilen än att köra hoj. Syns vi i hallen om 2 veckor? 2/4! Jag tänkte ta mig dit och köra då.Jocke W skrev:så du körde med knäckt revbenhårt!
![]()

Yasha skrev:Äh, det är inte så hårt. Det gör mer ont att andas och sitta i bilen än att köra hoj. Syns vi i hallen om 2 veckor? 2/4! Jag tänkte ta mig dit och köra då.![]()
Vi kan ju eventuellt samåka, jag/vi åker från Upplands Väsby.Jocke W skrev:Beror på om ja hittat ett nytt transportmedel! Då är det inget som stoppar mig.
Yasha skrev:Vi kan ju eventuellt samåka, jag/vi åker från Upplands Väsby.![]()
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!