Gokart hallen Södertälje 12/3?

Swedie skrev:
ja, jag körde ju Rooooadracing. :hihi

Uscha, Söndag blir o träna att köra Korrekt!
*hehe* Vi mellanlandar i hallen pa vag hem fran Spanien pa sondag kvall och inspekterar korstilen. :tungan

Swedie skrev:
usch! press ogillas!!
Just nu ser det inte saerskilt bra ut men om cykeln e i skick foer det och jag ocksa sa ska jag fasiken jaga dig ocksa. :mad:

Foerresten funkar inte RR-stil i en gokarthall foer de e aldeles for mycket snabba svaengningar ;D Pa oeppna banor funkar det dock. Bevisades haer pa Fortuna pa tevlingen, naest snabbaste varv sattes av just en san.

hehe ja nä press ska det vara. Men inte just NU... håller på att lära mig o sitta rätt o köra motard-stil. :)

fick iaf mina cross-stövlar idag. imorgon kommer hjälmen. fick även nya kåpor, handskydd o diverse annat. imorgon kommer depåstöd o nått mer.

o förhoppningsvis så håller husaberg sina tider o motorn är klar fredag eftermiddag! annars blir jag suuuur. :)

Swedie skrev:
hehe ja nä press ska det vara. Men inte just NU... håller på att lära mig o sitta rätt o köra motard-stil. :)
:tummenupp

Vi syns forhoppningsvis pa sondag! :krama

(min hoj far snallt sta kvar i bussen tror jag, jag ar ratt matt pa att kora hoj just nu....)

Yasha skrev:
:tummenupp

Vi syns forhoppningsvis pa sondag! :krama

(min hoj far snallt sta kvar i bussen tror jag, jag ar ratt matt pa att kora hoj just nu....)

Kan man bli mätt på det? Hur mycket har ni kört igentligen! :mad: FUSK!

Ser ut som jag kommer köra på Söndag!!! :rock

Så vilka kommer dit från SH? kan vara kul o sätta ansikten bakom namnen!

Swedie skrev:
Ser ut som jag kommer köra på Söndag!!! :rock

Så vilka kommer dit från SH? kan vara kul o sätta ansikten bakom namnen!

ja jag kan inte komma eftersom jag är i mellan transport fordon, får köra skiten ur dig en annan gång :tummenupp

Jocke W skrev:
Kan man bli mätt på det? Hur mycket har ni kört igentligen! :mad: FUSK!
Hemma! Och ja, man KAN bli mätt på att köra hoj! Iaf kan jag det. Jag trodde inte det, men förhoppningsvis går det över snart. :gnissla

Min hoj har gått någonstans runt 25 timmar nu och jag har ändå kört rätt lite de sista 3 dagarna pga ett knäckt revben.

:hej

Yasha skrev:
Hemma! Och ja, man KAN bli mätt på att köra hoj! Iaf kan jag det. Jag trodde inte det, men förhoppningsvis går det över snart. :gnissla

Min hoj har gått någonstans runt 25 timmar nu och jag har ändå kört rätt lite de sista 3 dagarna pga ett knäckt revben.

:hej

så du körde med knäckt revben :näsblod hårt! :tummenupp

Jocke W skrev:
så du körde med knäckt revben :näsblod hårt! :tummenupp
Äh, det är inte så hårt. Det gör mer ont att andas och sitta i bilen än att köra hoj. Syns vi i hallen om 2 veckor? 2/4! Jag tänkte ta mig dit och köra då. :tuttar

Yasha skrev:
Äh, det är inte så hårt. Det gör mer ont att andas och sitta i bilen än att köra hoj. Syns vi i hallen om 2 veckor? 2/4! Jag tänkte ta mig dit och köra då. :tuttar

Beror på om ja hittat ett nytt transportmedel! Då är det inget som stoppar mig.

Yasha skrev:
Vi kan ju eventuellt samåka, jag/vi åker från Upplands Väsby. :)

jo visst, om du har plats för 2 pers en hoj och utrustning verktyg?

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back