Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Bra reklam för företaget. lägg upp bilderna på deras hemsida

Ska jag vara helt ärlig förtjänade du nog feta böter uppepå detta.
Förmodligen har du gjort en redan stressad färdtjänstkille än mer stressad eller förstört en rullstolsbunden persons chans att lämna hemmet. Eller än värre skapat en farlig situation för de båda...
Fy! (hittar ingen smiley som gör att mitt inlägg är "lite på skoj men ändå allvarligt", så texten i hartassar får vara den)
/ Jens

Varför bry sig med att skriva en lapp med text till en som inte ens kan läsa symboler(skyltar)?
Tre utropningstecken ska jag göra, det förtjänar idioten!!!

Jag håller med helt och jag är helt julefierad så jag har även skickat förlåt-mail till Samtrans.
Då är frågan, är behovet 50/50 på handikapp-platser/vanliga platser?
Vänta bara Aftonhoran snappar upp det här. Så får den stackars chauffören tala ut.
"-Hur känns det?"
"-Rent utsagt förjävligt!"![]()
..... jag blev utskälld av en riktigt grinig tant här i föreningen. Hon hävdade (felaktigt) att jag slängt pizzakartonger i hennes soptunna. Det skulle inte man inte göra, för hon satt minsann med i styrelsen. Det såg för****ligt ut i soprummet och hon gnällde över röran. "Vaddå, det är är väl styrelsens uppgift att se till att här är snyggt". Slutade med att jag skällde ut henne istället. Inte rätt dag att bråka med mig. Är stingsligare än en menstruerande lejoninna idag...........
Köp kärringen ett hänglås i julklapp så hon kan låsa soptunnan då!

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |