Gnälliga människor!

KGK skrev:
2486538 Menar ni att när någon kommer och gnäller så ska man helt abrupt möta dom med orden "Gå och kn*lla!"

Nä, utan snarare, lee lite snällt, erbjud personen i fråga svaret på problemet dom har.
Typ att de borde skaffa sig ett ligg så blir det lite lättare att hantera gnäll å problem....

Kallas diplomati när man ber någon fara åt hel..e på ett sådant sätt att dom ser framemot resan......

Kia skrev:
2486136 Folk nuppar för lite och blir sura och bittra....
Spendera en dag i sängen med valfri partner ska ni se att morgondagen känns mycket lättare...
Lägg gnällenergin på en ordentlig påsättning istället.... :tummenupp
Bara for att du far nuppa pa regelbunden basis!!!:4skrika :4skrika

Last edited:
KGK skrev:
2486538 Menar ni att när någon kommer och gnäller så ska man helt abrupt möta dom med orden "Gå och kn*lla!"

Och man vet ju aldrig om det kanske är någon som inte förstår svenska då är det ju bäst att man svarar på engelska för säkerhets skull.
Så då säger man helt enkelt.

"Go fuck yourself"

Personen kanske inte har nån att nuppa med så lite självnuppning medelst frökenhöger kan ju inte skada.:lol

haha, körde om 1 Volvo V70 i sommras när jag var på väg hem ifrån jobbet. Fullpackad med semesterprylar samt ett "äldre par" i 50-års åldern. Platsen jag körde om dem på var en 70 väg samt ca 500 meters frisikt. Körde iaf om dem och lite senare en annan bil. Ingen av omkörningarna var direkt dumdristiga. Hade bråttom hem då jag skulle till Sandhamn och skulle passa en båt som gick 16.32 (slutade jobbet 15.55). Svänger in på min väg och volvon efter, håller ca 30km/h volvon likaså. När jag sen svänger in på grusvägen där jag bor så ligger volvon fortfarande bakom mig. Svänger in på tomten och volvon stannar utanför. Ut flyger gubben flyförbannad. Säger att jag kör som en idiot, oansvarigt tänk på andras liv osv! Ehh :confused: frågar vad han syftar på, jo enl honom var min omkörning av honom idiotisk då sikten tydligen inte räckte till :confused: plus att jag hade kört om honom i en VÄNSTER kurva som löper ut mot rakan... (jag hade sikt över rakan innan jag körde om). Aja... kärringen såg inte så upphettsande ut:tungan

Kajan skrev:
2486845
Kia skrev:
Spendera en dag i sängen med valfri partner ska ni se att morgondagen känns mycket lättare...
Bara for att du far nuppa pa regelbunden basis!!!:4skrika :4skrika

:pannkyss Mmmm, tänk va elak och bitter jag skulle vara annars.... ??
En k*t lapplisa ute bland folk.... *ryser* :D

Kia skrev:
2487177
Kajan skrev:
2486845
Kia skrev:

:pannkyss Mmmm, tänk va elak och bitter jag skulle vara annars.... ??
En k*t lapplisa ute bland folk.... *ryser* :D

Ja fy f-n....en sådan skulle man inte vilja träffa på....:mad:

Zee skrev:
2485193 Nu vill jag inte låta dryg eller så, men... vänta... det vill jag kanske visst det!

How som helst, låter det som ett ord ÄR det ett ord!

Edit: I lööv to gnäll. :cdevil

/Moralis Ultraextrimus Principalus
Tack det ska jag försöka komma ihåg (Det är väll 2 ord? :va)

duckie skrev:
2485023 Då borde du ha ägnat dig åt särskrivningsstudier.
Inte för att vara dryg men jag har ägnat mig FÖR MYCKET åt det. Det är ju särskriva jag kan :klappa

:D

Last edited:
Kongo skrev:
2484481 Idag skjutsade jag en kompis när vi skulle iväg och träna, Kör om ett gäng bilar, c.a 5 st, och smiter in före till rödljuset, kör om i 80 kanske så det var vare sig en "galen" omkörning eller speciellt , fort..

Då närmar sig en Volvo kombi med blinkande helljus, Tänkte först att det kunde vara polisen, men sen såg jag att det var en gammal sunkig 745:a med ett gubbollon i 50 årsåldern och ungar, jag drar upp visiret och tittar på honom, han sitter och skakar på huvudet och svär,jag kunde läsa hans läppar att han sa " Jävla idiot!" :6surkart Jag log brett och rykte på axlarna åt honom, Visst jag hade överskridigt hastigheten, MEN jag körde om HELT safe, varvade inte ens upp hojen, så jag KAN verligen inte ha stört någon!

Vissa är nog helt enkelt bittra på livet som orkar lägga ner energi på att klaga på andra! De tänker nog "Nä, nu ska jag ut i trafiken, och ser jag en enda jävel som ser ut att ha kul, då ska jag jävlas!":rolleyes:

Tror inte att han såg ditt leende om du nu inte körde utan hjälm, isåfall :ajjabajja

Varv och varv, på sporthojar hävdar ni väl att 7000 inte är "något" varv alls :mad:

Kia skrev:
2487194
Gabor skrev:
2487184

vaddå, en bitter å sur lapplisa som inte fått någe knu--fa på ett tag ??

Tror inte det, snarare något helt annat...:tungan

(Verkar vara natt konstigt med Quotarna :va )

Men jo: Hall salt i saren bara! Gnid in det bara! :skriker

Sjalv sitter man i ett land fullt med billig ol o vackra damer men kan inget gora at det for man bundit upp sig me nagon pa andra sidan kontinenten :näsblod

Kajan skrev:
2487218
Kia skrev:
2487194

Sjalv sitter man i ett land fullt med billig ol o vackra damer men kan inget gora at det for man bundit upp sig me nagon pa andra sidan kontinenten :näsblod

Men tänk va me nuppa med blir när ni väl träffas.... :pannkyss

:) :yoparty
Kajan skrev:
2487218
Kia skrev:
2487194

:va helunderligt:yoparty ..

Akta sig för billiga damer, det blir kanske dyrt det..:näsblod

Kia skrev:
2487209
Gabor skrev:
2487197
Kia skrev:
2487194

Menade bara en k*t lapplisa.... :yoparty

Om någon ligger för länge, kan denne bli lappad för det åxå ?? :va

Last edited:
Nyheter