Gnälliga människor!

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
var kommer alla dessa gnälliga människor ifrån, har de för lite problem eller vad:confused:

gick förbi ett garage där en kille brukar skruva med bilar och andra fordon, inga trimamde grejer eller så, har inte hört han föra något oväsen någon gång, när jag passerar står en kärring och klagar och pekar på om uppfarten framför garaget "jag såg att du stod där och gasade!", killen svarar "jag backade upp bilen", jag fortsätter och hör hon gnägga vidare att han gasade. :argpådato

Vissa har väl så tråkig vardag att dom inte har något bättre för sig än att klaga så fort det ges minsta "möjlighet".

Låter som här ungefär. Vi skruva ihop farsans hoj och starta den, den gick ojämnt vi fixa lite och starta den igneså nu gick den bra stänger av, 5 sennare har vi en arg postit lapp på brevlådan om hur vi hade stört dom, saken är den att klockan va 2 på dagen en onsdag så man kan ju undra varför dom änns va hemma..

Knappt man kan starta hojen och varm köra innan man drar iväg innan det klagas. (

prulle skrev:
2484403 Låter som här ungefär. Vi skruva ihop farsans hoj och starta den, den gick ojämnt vi fixa lite och starta den igneså nu gick den bra stänger av, 5 sennare har vi en arg postit lapp på brevlådan om hur vi hade stört dom, saken är den att klockan va 2 på dagen en onsdag så man kan ju undra varför dom änns va hemma..

Knappt man kan starta hojen och varm köra innan man drar iväg innan det klagas. (

Man kan ju fråga sig varför NI var hemma, eller det kanske är så att din pappa är arbetslös och du inte vill vara sämre och skolkar från skolan?

Ja se dagens ungdomar, och ett jävla liv för ni med era mördarmaskiner också!

Fy fan.

Solid snake skrev:
2484408 Man kan ju fråga sig varför NI var hemma, eller det kanske är så att din pappa är arbetslös och du inte vill vara sämre och skolkar från skolan?

Fy fan.
Farsan jobbar som passare på film inspelningar, så ja man kan säga att han är "arbetslös" emellanåt. Jag hade studie dag. :)

Solid snake skrev:
2484408 Man kan ju fråga sig varför NI var hemma, eller det kanske är så att din pappa är arbetslös och du inte vill vara sämre och skolkar från skolan?

Fy fan.
Du är dryg...

Idag skjutsade jag en kompis när vi skulle iväg och träna, Kör om ett gäng bilar, c.a 5 st, och smiter in före till rödljuset, kör om i 80 kanske så det var vare sig en "galen" omkörning eller speciellt , fort..

Då närmar sig en Volvo kombi med blinkande helljus, Tänkte först att det kunde vara polisen, men sen såg jag att det var en gammal sunkig 745:a med ett gubbollon i 50 årsåldern och ungar, jag drar upp visiret och tittar på honom, han sitter och skakar på huvudet och svär,jag kunde läsa hans läppar att han sa " Jävla idiot!" :6surkart Jag log brett och rykte på axlarna åt honom, Visst jag hade överskridigt hastigheten, MEN jag körde om HELT safe, varvade inte ens upp hojen, så jag KAN verligen inte ha stört någon!

Vissa är nog helt enkelt bittra på livet som orkar lägga ner energi på att klaga på andra! De tänker nog "Nä, nu ska jag ut i trafiken, och ser jag en enda jävel som ser ut att ha kul, då ska jag jävlas!":rolleyes:

KGK skrev:
2484379 var kommer alla dessa gnälliga människor ifrån, har de för lite problem eller vad:confused:

gick förbi ett garage där en kille brukar skruva med bilar och andra fordon, inga trimamde grejer eller så, har inte hört han föra något oväsen någon gång, när jag passerar står en kärring och klagar och pekar på om uppfarten framför garaget "jag såg att du stod där och gasade!", killen svarar "jag backade upp bilen", jag fortsätter och hör hon gnägga vidare att han gasade. :argpådato

Hon är antagligen inte medlem på SH, så hon har ingenstans att gnälla av sig :)
Kanske skulle starta RS.com (rullstol) :banana

Last edited:
prulle skrev:
2484419 Farsan jobbar som passare på film inspelningar, så ja man kan säga att han är "arbetslös" emellanåt. Jag hade studie dag. :)

Då borde du ha ägnat dig åt särskrivningsstudier.

prulle skrev:
2484419
Låter som här ungefär. Vi skruva ihop farsans hoj och starta den, den gick ojämnt vi fixa lite och starta den igneså nu gick den bra stänger av, 5 sennare har vi en arg postit lapp på brevlådan om hur vi hade stört dom, saken är den att klockan va 2 på dagen en onsdag så man kan ju undra varför dom änns va hemma..

Knappt man kan starta hojen och varm köra innan man drar iväg innan det klagas.

Farsan jobbar som passare på film inspelningar, så ja man kan säga att han är "arbetslös" emellanåt. Jag hade studie dag. :)

Nu vill jag inte låta dryg eller så, men... vänta... det vill jag kanske visst det!

How som helst, låter det som ett ord ÄR det ett ord!

Edit: I lööv to gnäll. :cdevil

/Moralis Ultraextrimus Principalus

Folk nuppar för lite och blir sura och bittra....
Spendera en dag i sängen med valfri partner ska ni se att morgondagen känns mycket lättare...
Lägg gnällenergin på en ordentlig påsättning istället.... :tummenupp

Eller så kan man tända dimljusen för att bara vara lite häftig, då blir man också på bra humör....
Alltid retar det nån....

Precis som mina grannkärringar :mad: Hittar de nåt att klaga på så gör de just det. Senast gnällde den ena kärringen på att någon hade ställt upp dörren efter klockan 22 på kvällen och det kunde ju ha varit jag! Dessutom ljuger kärringfan då hon sa till min granne att jag störde mig på att hon spelade högljudd musik. Givetvis konfronterade min "högljudde" granne mig om detta varpå jag höll på att få ett psykbryt. Nu är det dock bara en månad kvar sen bor jag utan granner i framtiden och det ska bli så jävla skönt.
Sen att jag är likadan själv skiter jag i, för folk ska göra som jag vill och inte tvärtom :rolleyes:

Det är folk som har ett jävligt trist och innehållslöst liv och som genom att gnälla och vara sandlåde-polis kan agera ut sin inre smärta :) Man stöter på dem i trafiken (inget brott mot deras trafiklagar är för litet för att inte uppmärksammas) och hemma vid garaget (hade såna grannar när jag bodde i lägenhet - men de vågade aldrig klaga direkt till mig) och i matkön på Konsum och så vidare...

Det hela kanske bara bottnar i sexuell frustration - de får inget helt enkelt :D

Fel knullade ellre inget knulla alls...svaret på de flesta frågor när något är fel.

Krig, trafik, politik, religion osv...:pannkyss :tummenupp

Kia skrev:
2486136 Folk nuppar för lite och blir sura och bittra....
Spendera en dag i sängen med valfri partner ska ni se att morgondagen känns mycket lättare...
Lägg gnällenergin på en ordentlig påsättning istället.... :tummenupp

Eller så kan man tända dimljusen för att bara vara lite häftig, då blir man också på bra humör....
Alltid retar det nån....
Vi vet att du har pojkvän :pannkyss

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!