hållundan
Emozione!
Träslövsläge i Varberg. Det är finfin glass där!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hållundan skrev:Träslövsläge i Varberg. Det är finfin glass där!

vågar inte testa om jag kan äta glass
, har större drömmar om detta Ingen jefla aning. Hörde visst att Björkängs Camping, som ligger nästan i närheten inte kommer att öppna förrän jättesent p.g.a. stormen Gudrun som var i vintras. Hoppas inte glasserian i Träslöv är borta också.fogerty skrev:Dit ska jag fanimej åka, när öppnar de för säsongen, måste vara på G snart va?![]()
Rift skrev:glass är gott, men tyvärr är man då laktos intolerant för tillfälletvågar inte testa om jag kan äta glass
Var nämligen sjuk hela förra sommarlovet
, har större drömmar om detta
aja man får väl nöja sig med pigelin och andra isglassar.
fogerty skrev:Det finns glass utan laktos, Tofu Line heter den om den finns kvar, finns i de flesta butiker. Fast det blir ju svårare med att impulsköpa en glass när man är ute och åker
. men lite segt på sommaren när kompis drar och köper glass 
Ninjaboy skrev:Har Bosses öppnat förresten?

Ninjaboy skrev:Den nya Solero Peach & Yoghurt är riktigt bra. Tänk på att man kan köpa låda med GB Klassiker som innehåller fyra vardera av 88:an, Nogger, Sandwich, Igloo och Piggelin. Alla riktiga höjdare och det till det fina priset av 99:- vilket är mindre än halva priset.![]()
![]()
Annars är det snart dags till att dra till Sveriges finaste glasservering, Smultronstället i Söderköping, precis vid Göta kanal.
www.smultronstallet.se
Rekommenderas verkligen.![]()

I morgon runt 13 lär jag stå där.zhapod skrev:Jadå. Runt klockan fem idag sträckte sig kön halvvägs över Ågatan.![]()
![]()

Vad ska jag säga, det hela började som ett skämt inom fryspersonalen där ett par skridskor och en hockeyklubba var involverad. Sedan urartade det hela och inte en enda glass var hel längre. Statistiken talade sitt tydliga språk den sommaren och man var illa tvungen att ta bort glassen från sortimentet! (Ninjaboy skrev:Kan du inte fixa tillbaka Lakritspucken? Hur f-n kunde ni ta bort den?![]()
FY FAN!! Din frys är alla tiders!Bodoe skrev:Vad ska jag säga, det hela började som ett skämt inom fryspersonalen där ett par skridskor och en hockeyklubba var involverad. Sedan urartade det hela och inte en enda glass var hel längre. Statistiken talade sitt tydliga språk den sommaren och man var illa tvungen att ta bort glassen från sortimentet! ()
Som tröst kan jag säga att glassar kommer och går men många kommer tillbaka igen! Håll ut. (Provat Nogger Black?)

Miss_Orchidee skrev:Jag åt glass igår på jobbet... Hallon sorbet, Italiensk Choklad, Pistage och Italiensk Vanilj.....
Lejonet och björnen
ibland är det kul att jobba![]()

|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|