Glasstråden!

JAA, Tip-Top är tillbaka, här skall käkas!

/Pajje

Efter att ha läst igenom tråden vart man liten sugen på Ben&Jerry vart hittar man denna delikatess :drool i stockholm :confused:

Last edited:
hållundan skrev:
På gammalt manér. Inte samma dock, startas härmed glasstråden 2005.

Jag har precis ätit en Twister. Förbannat god. Hittade dock inte den jättelånga varianten, Supertwister eller vad den heter. Har dom slutat med den eller?

Glass! :drool :tummenupp
Den heter Spirello! :4skrika

Kom på en till glass nu som jag var helt galen i ett tag. Banana Joe , chokladöverdrag med bananglass inuti. Lite väl sliskig efter en hel glass men den var suverän!

Det finns en glass som ser ut som en lite twister men den e mycker godare.
Heter den inte spirello eller nått åt det hållet? Den är iaf kung!

Mmmh... glass! :drool

När jag glider upp till macken/tjollen med knarren är det helt klart GB Sandwich, Twister eller 88:an som gäller! :yoparty

Nu är det inte lång tid kvar :hihi

edit: Magnum orginal/mandel och vit/mandel är ju ett par höjdare med. Men dom är kanske lite väl stora och dyra.

Last edited:
TheDiversion skrev:
Sandwich, Twister eller 88:an som gäller!

håller helt klart me dig där :)

Men ja e tokig i 88 blåbär... som tur e kostar den 5:- på vivo i högdalen och 3 för 10:- :tummenupp

Nya test genomförda!
Haägen Dasz Banoffee: lagom dos av banansmak, mycket colagojs och smarriga pecanpajbitar, ger den 4.5 :drool

Åt nyss drygt ett halvt paket B&J "The VerMonster" den med "caramel swirl and roasted pecans" eller nåt i den stilen. Ganska god. Tröttnat snart på den och "Peace of Cake", de enda jag har hemma...av B&J's sortiment alltså.

Ähh, lika bra att tröttna nu innan glassäsongen drar igång, då äter man ju glass bara för att alla andra gör det. :3freak

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt