Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Jupp, glader nationaldag..
Men snart lär väl nån trött politiker ta bort denna dag så inte icke svenskar ska känna sig kränkta för att vi firar Sveriges dag.
Barn får ju inte ens sjunga nationalsången på skolavslutningarna längre![]()
Jag och några polare blev utslängda från en svenskalektion(!) bara för att vi sjöng nationalsångenJupp, glader nationaldag..
Men snart lär väl nån trött politiker ta bort denna dag så inte icke svenskar ska känna sig kränkta för att vi firar Sveriges dag.
Det passade sig inte att sjunga sånt i skolan 

Jupp, glader nationaldag..
På grabbens skola ska dom sjunga den på tisdagmen vi bor ju iofs inte i nån sketen förort där svensken är en minoritet .
Jag och några polare blev utslängda från en svenskalektion(!) bara för att vi sjöng nationalsångenDet passade sig inte att sjunga sånt i skolan
Men jag instämmer i kören, heja Sverige!![]()
Jag vill leva, jag vill dö i norden.
[YOUTUBE-ID]dv3GsIL4f9c[/YOUTUBE-ID]

Vafan är det för pisstrist video? Massa militär materiel där mycket dessutom är importerat
Jag föredrar röda stugor med vita knutar, skärgård, skogar och vackra damer i klänning när det ska firas nationaldag!
Hurra för Sverige!![]()

![]()
![]()
![]()
Gräddtårta med jordgubbar, falu röd och damer!
/J
Så här ska det vara på nationaldagen!
Vafan är det för pisstrist video? Massa militär materiel där mycket dessutom är importerat
Jag föredrar röda stugor med vita knutar, skärgård, skogar och vackra damer i klänning när det ska firas nationaldag!
Hurra för Sverige!![]()
Grattis sverige!!!
*filmer*
Någon mer än jag som får gåshud av den första?
Hur många kan med handen på hjärtat säga att dom kan nationalsången utan problem?
Jag och några polare blev utslängda från en svenskalektion(!) bara för att vi sjöng nationalsångenDet passade sig inte att sjunga sånt i skolan
Men jag instämmer i kören, heja Sverige!![]()
Det är lätt att glömma av vilket underbart vackert land det här är, med alla gråsossar, somrar som regnar bort, vintrar utan snö och fartkameror.
Underbar snutt, man tackar - fin start på dagen!
/J
Jag tycker att Sveriges nationaldag är överskattad, EUs nationaldag är mer lämplig nuförtiden.
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!