Barfota utan stövlar o blåljushäng o allt hur den gick..
Trevlig midsommar på er så har jag använt båda fraserna.
Trevlig midsommar på er så har jag använt båda fraserna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Krya på dig, nu öppnar vi whiskyn.....Hoppas ni får en härlig afton!
Själv är man hemma med förkylning, får bli en mariestad och lite mekande med yamahan när jag piggnar till!
![]()
Orka fira. Nä, det hade jag inte fixat mtp senaste tiden som "kulminerade" igår...hoppas jag.Vadå, firar du en äkta svensk misärsommar?
Går jag inte in på, specifika detaljer. Det är mina tankar på vad som passerat, hur mycket som är kvar och vad mer som kan gå fel mtp syftar på. Mer en process, dödsbo, sälja hus osv. Hållit på för länge nu. Man blir trött på många av dem man tvingas ha att göra med och slitaget på såväl goda som redan ansträngda relationer. Am I making myself perfectly unclear?Med tanke på, vadå?
Min mor drog iväg med mig till Lindbergas Nostalgimuseum där "spontan" midsommardans utövades. Sen vidare till Hjälmaregården för ytterligare resning, dans, kaffe & glass. Mindre folk än vanligt dock. Inget av arrangemangen var officellt/offentligt utlysta. Svårt att ta död på traditioner.När alla firanden är inställda får man göra sin egen midsommarstång.
Dvärg eller småbarnsträff ?Min mor drog iväg med mig till Lindbergas Nostalgimuseum där "spontan" midsommardans utövades. Sen vidare till Hjälmaregården för ytterligare resning, dans, kaffe & glass. Mindre folk än vanligt dock. Inget av arrangemangen var officellt/offentligt utlysta. Svårt att ta död på traditioner.
Tror hon kommit till insikt att det möjligen är sista gången hon kan uppleva något på plats. Själv har jag varit IT-support på plats för en ointresserad teknikhatande morsa som försöker använda söndervärkta och krumma fingrar på en smarttelefon - i utbyte mot en aalborg jubileums och lite sill. Själv nöjer jag mig med att slippa fyllskallar. Drygt 50 bilmil på 56/E18, noll poliser.Dvärg eller småbarnsträff ?![]()
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller