Glömt på Åland

RoWi

Kalle är min vän...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/Rönninge
Hoj
CBF1000a
Tja hittade lite verktyg i bilen när jag lastade ur (en låda med biltemas insex nycklar med skaft) nån som saknar dessa??

PS: Åland rockade!!!!! :rock
Tack för all hjälp jag fick av er som kan :bow
 

Mcbudet

Legend
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
XT600E -95 ,KTM 450smr , Africa twin
yepp det är jag som lycka ts supa bort hälften av grejjerna...
vi tar dom samtidigt som jag får kedjan av devetdu


måste oxå säga att resan rockade!!! :rock

nästa gång får ni ta snabbare hyrbil så man slipper stå och vänta på er vid banan!!
:notme
:squid
 

devetdu

- Förnekar allt...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
sthlm
Hoj
saknas och saknad
du nästa gång så kommer jag blockpassa hela vägen till banan
:D
 

Mcbudet

Legend
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
XT600E -95 ,KTM 450smr , Africa twin
Lustgas och turbo på nästa hyrbil och ni kanske har en sportslig chans att hänga på pjuuuur räjs caddyn! :rock
blockpassa är osportsligt! :fakta

devetdu skrev:
du nästa gång så kommer jag blockpassa hela vägen till banan
:D
 

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Crime Village
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Mcbudet skrev:
Lustgas och turbo på nästa hyrbil och ni kanske har en sportslig chans att hänga på pjuuuur räjs caddyn! :rock
blockpassa är osportsligt! :fakta

Det e ju bara för att du inte har några bromsar efter första rödlyset som det går så fort! :rolleyes: :D :D :D
 

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Crime Village
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
nikita skrev:
sen finns det ju dom som inte ens kan parkera hojen utan att bryta benet..... :)

Det där är bara ont förtal. Jag skulle inte parkera, jag skulle göra en schysst framhjulsslide och sen hade plattläggarna lagt fel plattor så dom va mycke halare än dom jag testat på innan. :rolleyes:


Mcbudet skrev:
Haha! på honom bara!!! kick his nuts!!!!!!

ska du säga som ska "springa av hojen" och lyckas paja allt som går att paja från knät å nedåt. du vet vi andra FÖRSÖKER iallafall parkera innan. :rolleyes:
 

Mcbudet

Legend
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
XT600E -95 ,KTM 450smr , Africa twin
hehe det detv är en ruskig skillnad på att försöka parkera sin moppe utan för sju-elva på gånggata desutom och bryta benet!!
jag bromsade på mig på en träning och på bana desutom!

fresten så tycker jag du skall vara jävligt snäll!!!! för nu bestämmer jag! :D cykelbud är det nått för dig?? muhahahaha :rock :whip

RRRRRRRRookie! : :fakta

:rock 276 :rock


EBS skrev:
Det där är bara ont förtal. Jag skulle inte parkera, jag skulle göra en schysst framhjulsslide och sen hade plattläggarna lagt fel plattor så dom va mycke halare än dom jag testat på innan. :rolleyes:




ska du säga som ska "springa av hojen" och lyckas paja allt som går att paja från knät å nedåt. du vet vi andra FÖRSÖKER iallafall parkera innan. :rolleyes:
 

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Crime Village
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Mcbudet skrev:
hehe det detv är en ruskig skillnad på att försöka parkera sin moppe utan för sju-elva på gånggata desutom och bryta benet!!
jag bromsade på mig på en träning och på bana desutom!

fresten så tycker jag du skall vara jävligt snäll!!!! för nu bestämmer jag! :D cykelbud är det nått för dig?? muhahahaha :rock :whip

RRRRRRRRookie! : :fakta

:rock 276 :rock

hehe... nej 289 är RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRookie! Nästa vecka är jag ju det mest erfarna mcbudet på gatorna. :D :D
Skulle du cykla sa du, fan va trevligt. Det kan ju inte va kul med trasigt knä å grejer. Men det funkar nog. :D

:rock :rock :rock 285 :rock :rock :rock
 

nikita

Ny medlem
Gick med
24 Apr 2003
Ort
stockholm
Hoj
Yamaha xs
289 är ingen rookie! Han kör iaf ingen moppe... Och så kör han med fötterna på fotpinnarna när han kör i en kurva. Och inte släppande i marken..... :tummenupp
 

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Crime Village
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
nikita skrev:
289 är ingen rookie! Han kör iaf ingen moppe... Och så kör han med fötterna på fotpinnarna när han kör i en kurva. Och inte släppande i marken..... :tummenupp

det e svårt att få nån vikt på mitt ytte pyttiga lilla framhjul om man inte kastar ut en fot.. :fakta
och 289 lyckades bli av med styrlappen på 1 dag och igår hitta han inte till expressgods på Wasa 1. Så det så.. :p ;)
 

nikita

Ny medlem
Gick med
24 Apr 2003
Ort
stockholm
Hoj
Yamaha xs
Men snälla lilla du...... tog då åt dig så hårt... :confused:
Men vad har *289* med detta att göra.. :mad: :mad: :mad: Finns det flera du vill hoppa???
 

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Crime Village
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
nikita skrev:
Men snälla lilla du...... tog då åt dig så hårt... :confused:
Men vad har *289* med detta att göra.. :mad: :mad: :mad: Finns det flera du vill hoppa???

Om du börjar med att berätta vem du e och varför du hoppar på mig från början :confused:

Grejen med 289 är ett skämt. Du vet sånt där man skrattar åt.
 

Belle

********285********
Gick med
7 May 2003
Ort
Märsta
Hoj
lc4 & xt som bud hoj
EBS skrev:
det e svårt att få nån vikt på mitt ytte pyttiga lilla framhjul om man inte kastar ut en fot.. :fakta
och 289 lyckades bli av med styrlappen på 1 dag och igår hitta han inte till expressgods på Wasa 1. Så det så.. :p ;)

Orsaken till att du har lappen kvar är för att du kör en moppe som luktar som min båt :1pajas
Det är svårt att bli av med lappen när det inte finns några långa raksträckor att gasa på för alla moppedister ska hinna få upp farten över laglig hastighet.

och Vasagatan stavas inte med W


:rock :rock :rock 288 :rock :rock :rock
 
Nyheter
BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Top