Glömt på Åland

RoWi

Kalle är min vän...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBF1000a
Tja hittade lite verktyg i bilen när jag lastade ur (en låda med biltemas insex nycklar med skaft) nån som saknar dessa??

PS: Åland rockade!!!!! :rock
Tack för all hjälp jag fick av er som kan :bow

yepp det är jag som lycka ts supa bort hälften av grejjerna...
vi tar dom samtidigt som jag får kedjan av devetdu

måste oxå säga att resan rockade!!! :rock

nästa gång får ni ta snabbare hyrbil så man slipper stå och vänta på er vid banan!!
:notme
:squid

du nästa gång så kommer jag blockpassa hela vägen till banan
:D

Lustgas och turbo på nästa hyrbil och ni kanske har en sportslig chans att hänga på pjuuuur räjs caddyn! :rock
blockpassa är osportsligt! :fakta

devetdu skrev:
du nästa gång så kommer jag blockpassa hela vägen till banan
:D

Mcbudet skrev:
Lustgas och turbo på nästa hyrbil och ni kanske har en sportslig chans att hänga på pjuuuur räjs caddyn! :rock
blockpassa är osportsligt! :fakta

Det e ju bara för att du inte har några bromsar efter första rödlyset som det går så fort! :rolleyes: :D :D :D

nikita skrev:
sen finns det ju dom som inte ens kan parkera hojen utan att bryta benet..... :)

Det där är bara ont förtal. Jag skulle inte parkera, jag skulle göra en schysst framhjulsslide och sen hade plattläggarna lagt fel plattor så dom va mycke halare än dom jag testat på innan. :rolleyes:

Mcbudet skrev:
Haha! på honom bara!!! kick his nuts!!!!!!

ska du säga som ska "springa av hojen" och lyckas paja allt som går att paja från knät å nedåt. du vet vi andra FÖRSÖKER iallafall parkera innan. :rolleyes:

hehe det detv är en ruskig skillnad på att försöka parkera sin moppe utan för sju-elva på gånggata desutom och bryta benet!!
jag bromsade på mig på en träning och på bana desutom!

fresten så tycker jag du skall vara jävligt snäll!!!! för nu bestämmer jag! :D cykelbud är det nått för dig?? muhahahaha :rock :whip

RRRRRRRRookie! : :fakta

:rock 276 :rock

EBS skrev:
Det där är bara ont förtal. Jag skulle inte parkera, jag skulle göra en schysst framhjulsslide och sen hade plattläggarna lagt fel plattor så dom va mycke halare än dom jag testat på innan. :rolleyes:

ska du säga som ska "springa av hojen" och lyckas paja allt som går att paja från knät å nedåt. du vet vi andra FÖRSÖKER iallafall parkera innan. :rolleyes:

Mcbudet skrev:
hehe det detv är en ruskig skillnad på att försöka parkera sin moppe utan för sju-elva på gånggata desutom och bryta benet!!
jag bromsade på mig på en träning och på bana desutom!

fresten så tycker jag du skall vara jävligt snäll!!!! för nu bestämmer jag! :D cykelbud är det nått för dig?? muhahahaha :rock :whip

RRRRRRRRookie! : :fakta

:rock 276 :rock

hehe... nej 289 är RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRookie! Nästa vecka är jag ju det mest erfarna mcbudet på gatorna. :D :D
Skulle du cykla sa du, fan va trevligt. Det kan ju inte va kul med trasigt knä å grejer. Men det funkar nog. :D

:rock :rock :rock 285 :rock :rock :rock

289 är ingen rookie! Han kör iaf ingen moppe... Och så kör han med fötterna på fotpinnarna när han kör i en kurva. Och inte släppande i marken..... :tummenupp

nikita skrev:
289 är ingen rookie! Han kör iaf ingen moppe... Och så kör han med fötterna på fotpinnarna när han kör i en kurva. Och inte släppande i marken..... :tummenupp

det e svårt att få nån vikt på mitt ytte pyttiga lilla framhjul om man inte kastar ut en fot.. :fakta
och 289 lyckades bli av med styrlappen på 1 dag och igår hitta han inte till expressgods på Wasa 1. Så det så.. :p ;)

Men snälla lilla du...... tog då åt dig så hårt... :confused:
Men vad har *289* med detta att göra.. :mad: :mad: :mad: Finns det flera du vill hoppa???

nikita skrev:
Men snälla lilla du...... tog då åt dig så hårt... :confused:
Men vad har *289* med detta att göra.. :mad: :mad: :mad: Finns det flera du vill hoppa???

Om du börjar med att berätta vem du e och varför du hoppar på mig från början :confused:

Grejen med 289 är ett skämt. Du vet sånt där man skrattar åt.

EBS skrev:
det e svårt att få nån vikt på mitt ytte pyttiga lilla framhjul om man inte kastar ut en fot.. :fakta
och 289 lyckades bli av med styrlappen på 1 dag och igår hitta han inte till expressgods på Wasa 1. Så det så.. :p ;)

Orsaken till att du har lappen kvar är för att du kör en moppe som luktar som min båt :1pajas
Det är svårt att bli av med lappen när det inte finns några långa raksträckor att gasa på för alla moppedister ska hinna få upp farten över laglig hastighet.

och Vasagatan stavas inte med W

:rock :rock :rock 288 :rock :rock :rock

Nyheter
Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Back