Glöm ej SSEmses årsmöte 2010-11-27

Då var de nya stadgarna klubbade (jag fick ett fotpinnefäste att klubba med :näsblod ) och vi har en ny ordförande och en ny sekreterare.

Grattis till Corben och Staffan och tack till Hunt som svingat ordförandeklubban i två år. :tummenupp

Mötet hade full förståelse för er som inte kunde komma på grund av snöfallet.

/ Mötesordföranden

Då var de nya stadgarna klubbade (jag fick ett fotpinnefäste att klubba med :näsblod ) och vi har en ny ordförande och en ny sekreterare.

Grattis till Corben och Staffan och tack till Hunt som svingat ordförandeklubban i två år. :tummenupp

Mötet hade full förståelse för er som inte kunde komma på grund av snöfallet.

/ Mötesordföranden

Finns det någon i föreningen som kan fixa en fin klubba till madikken till nästa år :yoparty

Esa: den yttre omständigheten stavas inte Tsunami. Den stavas Irish coffee:mattias

>Fixar det.

/John John
Tror det det är bättre om du hjälper mig få till Trajjan till 2011.
Klubban får nån annan ta vid nästa årsmöte.
Det är en jeflla tur att jag är så flexibel att jag accepterar ett fotpinnefäste som klubba i år. :D

När får man reda på körningarna under 2011? När "släpps" dom?
Jag som är medlem nu,kommer jag erbjudas att ha kvar min plats och bara få en "påminnelse" att betala årsavgiften eller funkar det på nåt annat sätt?

Tacksam för svar :tummenupp

/Henrik

När får man reda på körningarna under 2011? När "släpps" dom?
Jag som är medlem nu,kommer jag erbjudas att ha kvar min plats och bara få en "påminnelse" att betala årsavgiften eller funkar det på nåt annat sätt?

Tacksam för svar :tummenupp

/Henrik
Om allt är som förra året, så kommer du få email om att förnya ditt medlemskap, betalningen sker via hemsidan precis som en körning. Dock så kan man inte betala med poäng! Betalningen ska vara gjord innan 2011-01-31 annars släpps din plats! :)

Kalendern kommer väl till våren när körningarna är utsatta, ca mars kanske. :)

/ Fredric

Om allt är som förra året, så kommer du få email om att förnya ditt medlemskap, betalningen sker via hemsidan precis som en körning. Dock så kan man inte betala med poäng! Betalningen ska vara gjord innan 2011-01-31 annars släpps din plats! :)

Kalendern kommer väl till våren när körningarna är utsatta, ca mars kanske. :)

/ Fredric

Styrelsens mål är att släppa alla tider så snbbt som det bara går. Planen ligger på den 1 feb 2011.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT