Glöm ej SSEmses årsmöte 2010-11-27

Lite drygt en vecka kvar till årsmötet och fortfarande 42 anmälda.

Bokningen stänger 2010-11-25 klockan 11:00 och det är GRATIS!
43 anmälda nu, Zorken såg att det var gratis käk och slängde in en anmälning! :tungan

Vart är alla!? Vi var ju fler på Glorias om jag inte missminner mig. :confused:
Njääää, då var vi väl 35 eller nåt i den stilen. Visserligen kunde man beställa in en öl eller två där men detta känns också viktigt.
Jag håller med dig, minst 20% av medlemmarna borde väl vara intresserade av att ta del av och besluta hur föreningen sköts och styrs.

Nu förstår du också min tvekan till det som diskuterades i den andra tråden?

Njääää, då var vi väl 35 eller nåt i den stilen. Visserligen kunde man beställa in en öl eller två där men detta känns också viktigt.
Jag håller med dig, minst 20% av medlemmarna borde väl vara intresserade av att ta del av och besluta hur föreningen sköts och styrs.

Har förstått den hela tiden och håller delvis med... både om detta och det andra.

Tyvärr är det lika svalt intresse i andra klubbar, det är alltid samma gäng som får dra lasset medans majoriteten bara surfar med på räkmackan.

Hoppas dock att vi får in fler eldsjälar för det behövs alltid!!! :)

Bokad!!

Så vad blir det för mat? Ska man behöva ha "madalåda" med sig?:)

Bokad!!

Så vad blir det för mat? Ska man behöva ha "madalåda" med sig?:)
Jag visste att snacket om gratis mat skulle löna sig, 52 anmälda nu och bokningen stänger alltså 11:00 idag. :fakta

Tänk vad en riktigt presenterad meny, i sann MCK Vilse-anda, skulle gjort för deltagarantalet. :D

Hej.
Nån som vill samåka från malmötrakten?
Ring eller PMa.

Stefan 0707953560

54 anmälda av 490 medlemmar (11%)
Förra året kom 37 av 371 medlemmar (10%)

Intresset för föreningen ökar :)

Styrelsemat så klart (eller Ulman spc. ):tummenupp
:gnissla Ingen korv alltså...
Tur man skall på herrmiddag på kvällen, det där är inte mat för en riktig karl! Se så tunn herr Hunt är.:D

Last edited:
Bokad :tummenupp

Jaha, då lär man alltså bli utan mat på kvällen om du hinner före! Men tror jag behöver det bättre än du :hihi
Du ska inte sitta där o skriva inlägg, lyssna istället av din telefonsvarare och ring tillbaka. Tunnis.

Nu ska jag bara säga mitt om gratismaten som nämndes av Maverick innan. Jag hoppas verkligen det blir något gått så man inte kommer dit i onödan nu när det här snöstorm ute… ;)

Ber om ursäkt för att jag inte dyker/dök upp på mötet. Hade väldigt gärna gjort det men yttre omständigheter (Tsunami) som jag inte rår över kom fram till någonting annat...

Ja, jag är sjukt lack för att ha missat årsmötet. :mad:

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...