Gixxercart med bra tryck!

Jag har en 180 hästars gsxr 1277cc motor liggandes å skräpar i garaget. Nån som har en kart att stoppa den i? Förgasarna har redan lustgasnosslar monterade ifall man behöver tuta för omkörning. :D

Jens, btw - var det du som var parkerad ikväll utanför den nya hårsalongen, dvs grannen näst-näst-dörrs med mig?

Last edited:
SJUK! Fyfan vad den var grym, killen kunde köra med. Snacka om drifting! :D :tummenupp

andersbrink skrev:
Jag har en 180 hästars gsxr 1277cc motor liggandes å skräpar i garaget. Nån som har en kart att stoppa den i? Förgasarna har redan lustgasnosslar monterade ifall man behöver tuta för omkörning. :D

Jens, btw - var det du som var parkerad ikväll utanför den nya hårsalongen, dvs grannen näst-näst-dörrs med mig?

Jag kan ta hand om dendär åt dig ;)
Ska hänga på den på tzr:en :3freak

andersbrink skrev:

njaa vilken tid va de?? de kan ha vart hennes lillebror som va där.. han beställde samtidigt som mig.. va de lysen på den så va de nog han... jag har min i delar just nu... skulle åka å köpa mat å de regna ganska rejält så den dog alldeles hemma hos mig så nu lär jag skruva.. :tungan

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back