Gixxercart med bra tryck!

Jag har en 180 hästars gsxr 1277cc motor liggandes å skräpar i garaget. Nån som har en kart att stoppa den i? Förgasarna har redan lustgasnosslar monterade ifall man behöver tuta för omkörning. :D

Jens, btw - var det du som var parkerad ikväll utanför den nya hårsalongen, dvs grannen näst-näst-dörrs med mig?

Last edited:
SJUK! Fyfan vad den var grym, killen kunde köra med. Snacka om drifting! :D :tummenupp

andersbrink skrev:
Jag har en 180 hästars gsxr 1277cc motor liggandes å skräpar i garaget. Nån som har en kart att stoppa den i? Förgasarna har redan lustgasnosslar monterade ifall man behöver tuta för omkörning. :D

Jens, btw - var det du som var parkerad ikväll utanför den nya hårsalongen, dvs grannen näst-näst-dörrs med mig?

Jag kan ta hand om dendär åt dig ;)
Ska hänga på den på tzr:en :3freak

andersbrink skrev:

njaa vilken tid va de?? de kan ha vart hennes lillebror som va där.. han beställde samtidigt som mig.. va de lysen på den så va de nog han... jag har min i delar just nu... skulle åka å köpa mat å de regna ganska rejält så den dog alldeles hemma hos mig så nu lär jag skruva.. :tungan

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt