Tiger302
Varför ha fyra när det bara behövs två?
Funderar på att som nästa hoj införskaffa en Gixxer 750 årsmodell 96-99 ungefär. Det äe nämligen så att jag skulle vilja ha en hoj som inte är så dyr så att man kan åka halvförsäkrat med relativt gott samvete...
Sen hade jag tänkt köra lite bana också, duger den till det? Har aldrig provat banåkning så ge gärna synpunkter.
Och sist men inte minst, jag är drygt 190cm lång. Får jag plats på hojen? En kompis här hemma har en 98:a, tänkte tigga till mig en provtur när axeln har läkt ihop. Men tills dess vore det som sagt kul med lite åsikter.
Sen hade jag tänkt köra lite bana också, duger den till det? Har aldrig provat banåkning så ge gärna synpunkter.
Och sist men inte minst, jag är drygt 190cm lång. Får jag plats på hojen? En kompis här hemma har en 98:a, tänkte tigga till mig en provtur när axeln har läkt ihop. Men tills dess vore det som sagt kul med lite åsikter.
Och just att det sköter sig själv innebär ju en massa elektronik som gud och två till kan felsöka... 
faktum är att de är mer eller mindre jobbiga till allt annat. Glöm långfärden/skjuts, där suger de verkligen.