Gixxer fynd (Blocket annons)

tror inte det varit några problem för säljaren att kräma ut 7-10k mer eftersom den blev såld på en kväll, och den verkade rejält genomgången
 
mitt tips

Det är bara att inse att man inte längre kan betala de sjuka summor som försäkringsbolagen begär.
Jag kommer "bara" att ha trafikförsäkring i fortsättningen.....tänk efter själv först en hutlös premie säg kanske 15-20 tusen(helförs) för en sommar och ifall det händer nått så har du ju en självrisk på 6-8 tusen. Sammmantaget uppåt 25-30 lax.
För de pengarna kan man betala kostnaden för en reparation själv kanske vid en vurpa och om man totalskrotar hojjen så är jag glad om jag undkommer oskadd och med livet i behåll!
Då SKITER jag totalt i hojjen......nån som är av annan åskikt??
 
AddeRS skrev:
Det är bara att inse att man inte längre kan betala de sjuka summor som försäkringsbolagen begär.
...QUOTE]

Bättre att 'lägga undan' pengarna, dock är det skönt med ½förs, så man kan sova om nätterna... :trött
 
ringde honom en timme efter han lagt ut annonsen men tyckte att den gått alldeles för långt.. ska ju inhandla en GSXR750 eller GSXR1000 men får väl vänta ett tag till!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top