Gixxer fynd (Blocket annons)

tror inte det varit några problem för säljaren att kräma ut 7-10k mer eftersom den blev såld på en kväll, och den verkade rejält genomgången

mitt tips

Det är bara att inse att man inte längre kan betala de sjuka summor som försäkringsbolagen begär.
Jag kommer "bara" att ha trafikförsäkring i fortsättningen.....tänk efter själv först en hutlös premie säg kanske 15-20 tusen(helförs) för en sommar och ifall det händer nått så har du ju en självrisk på 6-8 tusen. Sammmantaget uppåt 25-30 lax.
För de pengarna kan man betala kostnaden för en reparation själv kanske vid en vurpa och om man totalskrotar hojjen så är jag glad om jag undkommer oskadd och med livet i behåll!
Då SKITER jag totalt i hojjen......nån som är av annan åskikt??

AddeRS skrev:
Det är bara att inse att man inte längre kan betala de sjuka summor som försäkringsbolagen begär.
...QUOTE]

Bättre att 'lägga undan' pengarna, dock är det skönt med ½förs, så man kan sova om nätterna... :trött

ringde honom en timme efter han lagt ut annonsen men tyckte att den gått alldeles för långt.. ska ju inhandla en GSXR750 eller GSXR1000 men får väl vänta ett tag till!

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park