bikestreet skrev:2415342Båda mina tidigare hojar har jag försäkrat på farsan. Inget konstigt med det. Inte ska väl jag behöva lida för att det finns fartdårar och idioter och krockar sina hojar...
Sen vet jag inte om man kan kalla det skenförsäkring. Hela hojen skrivs ju på honom. Det är som att det är hans hoj och jag lånar den. Vad är felet med det?
jian: tack för svaret.
:corn

:corn