Givi har ett monteringskit för Wingrack passande Bandit 00-04.
Duells är generalagent för Givi i Sverige.
Duells intygade att en något svåridentifierad produkt i deras katalog är nämnda monteringskit och säljer det glatt, via en återförsäljare.
Givetvis är det något helt annat. Både första och andra gången.
Duells har, i sin oändliga visdom, bestämt att marknaden för monteringskit för Bandit 1200 00-01 är stor men att marknaden för nyare B6
r inte finns - och säljer alltså inte monteringskit till 600cc. Tydligen tror de att jag då skall nöja mig med en annan produkt när jag väl har den i handen.
Hur sjutton gör jag för att få dit ett wingrack på min Bandit? Vem parallellimporterar monteringskit och tar in ett något mer komplett sortiment?
Ja, jag är lite frustrerad över hur saker och ting fungerar i det här landet och den här branschen.
Mvh,
/Fredrik
Duells är generalagent för Givi i Sverige.
Duells intygade att en något svåridentifierad produkt i deras katalog är nämnda monteringskit och säljer det glatt, via en återförsäljare.
Givetvis är det något helt annat. Både första och andra gången.
Duells har, i sin oändliga visdom, bestämt att marknaden för monteringskit för Bandit 1200 00-01 är stor men att marknaden för nyare B6Hur sjutton gör jag för att få dit ett wingrack på min Bandit? Vem parallellimporterar monteringskit och tar in ett något mer komplett sortiment?
Ja, jag är lite frustrerad över hur saker och ting fungerar i det här landet och den här branschen.
Mvh,
/Fredrik