Gissning! hur många dagar tills man kan köra?

Axl45

Ny medlem
Gick med
14 Oct 2005
Hoj
PruttHoj
Solen lyser och det doftar vår, händena kittlar och jag vill testa mitt nya skinnställ :D hur många dagar kvar tills man kan köra? Jag gissar 50

Axl45 skrev:
Solen lyser och det doftar vår, händena kittlar och jag vill testa mitt nya skinnställ :D hur många dagar kvar tills man kan köra? Jag gissar 50

Nja jag gissar att det är 30 dagar kvar till jag kan ta ut min ninja... :)

Ska se om jag tar en fin bild åt dig ikväll :hihi
Fast jag vill ju nog inte salta ner henne, så de blir väl å vänta tills det torkar upp, men innan Mars är här så ska det ha körts en liten runda, inomstads. (körde faktiskt 4 mil för en månad sedan.

Axl45 skrev:

Ja man ser ju nästan tussilagon genom snön här i ua :rolleyes:
Jag hoppas på 30 dagar men tror som dig att det är närmare 50 :(

Emsan skrev:
om du ska ge dig ut idag så vill ja titta på å filma!! :tungan

en bild efter min tur:D

skulle åka från yamahacenter till garaget vilket inte är långt men jävlar vad den hasade å spann. Körde dessutom fast, men fick hjälp

Bifogat

• DSC01326.JPG
    DSC01326.JPG
    69.6 KB · Visningar: 205
Ja.. det är 43 dagar kvar tills jag ska köra... då ska jag hämta den nya pärlan :banana

Brukar bli någon dag i slutet av februari då snön försvinner och det är 4-6 grader
varmt så då kan man åka. Fast det är inge skönt att köra då men man kan inte
hålla sig när tillfället ges. Men hoppas att det är stabilt mc-väder i mitten av mars.

jasså men här är det barmar så ja skulle lätt kunna åka en bra sväng...ÅNEJ emil du får inte filma....HA :rofl

Min kommer den 18 mars så... jag då ska de går att köra! :tummenupp

Har min inne på service och vissa andra åtgärder och det skall vara klart den 30'e mars, så det är alldeles för länge kvar :(

normalt sett annars så har jag satt upp en regel att det skall vara minst 7 grader och torrt ute när det gäller premiärturen (fråga inte varför just 7 grader, det kändes rätt bara ;) )

Nyheter
Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret