Gissning! hur många dagar tills man kan köra?

Akilles skrev:
Jag kör fortfarande på min nedräkning, den står på 13 dagar kvar idag.
Visserligen är det ca. 6 mil mellan Växjö och Emmaboda men jag undrar om våren kommer så tidigt där i år.
Hoppas kan man ju alltid! :tummenupp

Mr Helmut skrev:
en bild efter min tur:D

skulle åka från yamahacenter till garaget vilket inte är långt men jävlar vad den hasade å spann. Körde dessutom fast, men fick hjälp

usch, stackars hojen!! den måste ha frusit om, ehum, däcken!! :tungan

vågar man hoppas på att första turen blir i början av april? :tomten börjar bli tradigt att sitta i garaget o brumma med läpparna :gnissla

kungko skrev:
jasså men här är det barmar så ja skulle lätt kunna åka en bra sväng...ÅNEJ emil du får inte filma....HA :rofl

va tusan har ni barmark i där borta??? hmm, har bestämt för mig att ja höll på å halka omkull 789734892 gånger när ja skulle till jobbet...fast det va ju iofs på trottoaren!! men iaf!!

men ja är ju en mästare på att filma!! ja missar aldrig en vurpa!! :tungan ja fick ju me oztos vurpa med crossen!!

å du, HA:a inte mig!! då kommer ja ALDRIG mer att badda din panna när du är bakis!! HAHA...där fick du!! :tuttar

Ska försöka få ut motarden till sportlovet (v. 9). Annars strax efter.

har knappt kört med min hoj:( köpte den i höstas och så började det snöa förstås :( men jag vet att den gillar att ligga över 7000rpm :hihi och så har jag fixat en ny temp. mätare till den, tycker den är rätt porrig :tuttar

Bifogat

• Photo-0020lilla.jpg
    Photo-0020lilla.jpg
    111.3 KB · Visningar: 93
men men på cykelvägar å trottoarer ska man ju inte va å köra....

ja du lyckades med EN bra snutt iaf...höhö... :tomten

så lite som ja dricker nu så behöver ja ingen baddning av panan...HA

Premiärade den 2:a februari...sen blev det lite paus, vintern gjorde comeback :död

kungko skrev:
men men på cykelvägar å trottoarer ska man ju inte va å köra....

ja du lyckades med EN bra snutt iaf...höhö... :tomten

så lite som ja dricker nu så behöver ja ingen baddning av panan...HA

näe klart att man inte ska va på trottoaren å åka!! :kocko

men det va ju enda å första gången som ja fick filma ju!! va begär du?? svårt å filma nåt bra utan kamera samt folk som gör tokiga saker... morr :mad:

eh, skit i baddningen då!! vi tar en brottningsmatch igen nästa gång vi ses! blåmärkena är ju borta nu! hihi :fatta!

Tobbe (R1) skrev:
Visserligen är det ca. 6 mil mellan Växjö och Emmaboda men jag undrar om våren kommer så tidigt där i år.
Hoppas kan man ju alltid! :tummenupp

Haha ja nu ser det inte sådär JÄKLA ljust ut för min nedräkning. Vi får hoppas på tidig vår, förra året kunde jag köra 7 mars, så fasen om det inte går detta året. Här är typ en halv dm ren is överallt, en halvmeter snö vid sidan om vägarna och 3 cm nysnö....blää

fixa en kamera som du alltid har med då...finns ju bloppers vart du än är....bara filma jolla så har du en som är lika lång som bandet...HAHAH

jasså du har återfått manligheten nu iagen..men kom ihåg hur det gick senast....du fick ju STOR :fatta! ju

kungko skrev:
fixa en kamera som du alltid har med då...finns ju bloppers vart du än är....bara filma jolla så har du en som är lika lång som bandet...HAHAH

jasså du har återfått manligheten nu iagen..men kom ihåg hur det gick senast....du fick ju STOR :fatta! ju

haha.. jaa, du är inte snäll du!!

japp manligheten är tebax!! ja fick ju inte alls storstryk...det va det värsta ja hört!!

ut å föna bort all snö istället så vi kan ut åka hoj!! ja måste ju börja övningsköra snart igen!! ja längtar ju så ja håller på å dö....

kan det inte bara ta å bli vår nu!!!!!!!!!!!!???????? :va

Nyheter
Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...