Gisslandrama på Beviks i Linköping

Det är ju så att om man tex springer så händer det ju att man ofta gör det i sängen också, det gör jag iallafall :va

Häromdagen så drömde jag om att jag var i ett stort slagsmål MOT en vänn, också slogs vi då och jag gav mig aldrig när vi slutade så hoppade jag på honom igen och igen och igen... Och det var tungt som fan tyckte jag när jag "slogs" mot honom men det var väll bara för täcket jag hade på mig.

Quaya skrev:
Det är ju så att om man tex springer så händer det ju att man ofta gör det i sängen också, det gör jag iallafall :va

Häromdagen så drömde jag om att jag var i ett stort slagsmål MOT en vänn, också slogs vi då och jag gav mig aldrig när vi slutade så hoppade jag på honom igen och igen och igen... Och det var tungt som fan tyckte jag när jag "slogs" mot honom men det var väll bara för täcket jag hade på mig.

Du är felkopplad. :7peta :tungan

Det finns en funktion som kopplar från motoriken när vi drömmer. Hos en del fungerar inte den spärren så bra vilket gör att de t ex går i sömnen och så vidare.

ft skrev:
Du är felkopplad. :7peta :tungan

Det finns en funktion som kopplar från motoriken när vi drömmer. Hos en del fungerar inte den spärren så bra vilket gör att de t ex går i sömnen och så vidare.

Ja men jag går nästan aldrig i sömnen. Har hänt 1 gång i mitt liv som jag har gjort det bara. Men detta som jag sa innan händer mig ofta att jag blir jagad t.ex så vaknar man sen och är helt slut och täcket ligger nere på golvet.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back