Fast det är just den som är en Cagiva.Nyteknik skrev:Som denna. Uj, uj, vad ball.
Här är två "riktiga" Paton.
95:an
90:an
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fast det är just den som är en Cagiva.Nyteknik skrev:Som denna. Uj, uj, vad ball.
Expansionskammare!Chris Ash skrev:Åhh...kolla expansionskamrarnas dragning undertill....jag säger det, en fyrtaktare kan aldrig se lika "pure racing" ut som en tvåtaktare....RCV211:n ser ju ut som en pösmunk när den står avklädd i jämförelse.

Innan du spricker av pilskhet så kan du studera denna ocksåGustav O skrev:
RedBaron skrev:Nu får ni en lätt
Vem ?
Var ?
Varför ?
Philip Island 2004 mao. Gudskelov för den segern, han såg hemsk ut i långt skägg.sleven skrev:Gary McCoy.
På hakan.
Första vinsten i Superbike.
sleven skrev:Då tar vi en till.
Vem och vilken nationalitet?
sleven skrev:Då tar vi en till.
Vem och vilken nationalitet?
Boris JR skrev:Gissning Phil Reed (engelsman) ser ut som han kör en montesa
sleven skrev:Nej det är det inte.
Det blev lite fel när jag sökte bilden, sökte på Varg-Olle Nygren och fick upp denna bilden.
Kanske lite för svår men han är svensk.
Boris JR skrev:NJA Varg-Olle körde aldrig sådan moppe möjligen är det Leif Smedh (stavning) om det nu är en svensk....
//Boris DÄ på den lilles konto
Boris JR skrev:Fråga endast öppen för blåtaktstalibaner:
Vem är det som med all önskvärd tydlighet visar hur de elaka 500orna biter tillbaka....
För er andra:
Vem är denna svärmorsdröm tilll kraschkung?
Peder Rosberg skrev:Vafals!får inte vi andra dödliga gissa??
Boris JR skrev:Klart ni får gissa var bara tvungen att hitta en bild som illustrerade den underbara debatten om 500ornas elakhet.....
Så vem är det som är på väg över styret?
Peder Rosberg skrev:Jag vill ha det till Tady Okada. Svärmorsdrömmen blir Ruben Xaus.
Boris JR skrev:Grattis du har just vunnit en luftgitarr av senaste modell och äran att få ställa nästa fråga...
Rob Phillips, HockenheimPeder Rosberg skrev:Ah! man blir ganz lyrisch.
Och då hoppar vi hastigt över till superbike.
Vem har vi här?
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |