blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
det tror jag inte, en burk ger 3-4 hästar typ. men det är ju lite anorlunda motor om vi utrycker det såLövis skrev:Den blir mycket lättare att leka med när du får på andra burken![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
det tror jag inte, en burk ger 3-4 hästar typ. men det är ju lite anorlunda motor om vi utrycker det såLövis skrev:Den blir mycket lättare att leka med när du får på andra burken![]()
jag har bara en.. och det lär ju inte vara till någon nackdel att lägga 8kg långtbak om man ska köra på slangen. men jag beställde faktiskt burken för att få lite ljud i den.. och får jag 3-5 hk till så tackar jag för detTERMINATOR skrev:aprilias orgnalburkar väger bly, skulle tippa på att mina väger ca 7-8 kg styck
blom skrev:det tror jag inte, en burk ger 3-4 hästar typ. men det är ju lite anorlunda motor om vi utrycker det så![]()
Lövis skrev:Av erfarenhet så vet jag att den blir lättare att plocka upp på bakhjulet...
Märktes en grym skilnad.....
blom skrev:nörge är bäst i verden
kan absolut vara såNoicE skrev:ja, han bor ju lite närmre norge så det kanske är därför det går så lätt![]()
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |