Gissa RR Föraren!!!

Det är ju så klockrent!:tummenupp

Frågan är ju varför sjukhuset la fram nål och tråd i väntrummet, framför dem som behöver dem? Va är det för stil?!:huvet

Polisanmälning låter lite överdrivet oxå.:va

Bra karl reder sig själv...:)

he he.:tummenupp

respekt är min ända komentar (ska aldrig mer reta dig för din nalle)

Gillar :klappar
Rambo, släng dig i väggen!

Ja, det tog en jävla skruv det där. TV4 ringde och ville ha med mig i rutan också. Men så känd har jag inte lust att bli. Jag vill dock dementera att jag var ilsken. Personalen var trevlig och jag lika så tillbaka. Jag fick även med mig 2 plåster som jag tackade för när jag gick. Polisen har även sagt åt tv4 att det var ett rådigt ingripande och att dom hade svårt att se att det skulle bli något utav den utredningen.

Anledningen till att det blev som det blev var att vårdcentralen var stängd och då bad sjukvårdsupplysningen mig att gå till akuten för att fråga om det behövde sys. Och eftersom jag tagit ledigt för att renovera köket hade jag inte lust att sitta där hela dagen. När jag satt där och väntade kom det in en gubbe som lät som han var döende och då tänkte jag att jag kommer aldrig här ifrån så då gjorde jag 2 blåknutar själv och gick hem.

/GP (nu extra superstar)

Last edited:
Men man måste ju ändå ha lite förståelse för den svenska sjukvården. De tjänar sämre än en thailändsk bärplockare, jobbar 17 timmar per dygn året runt osv...

Tanten var på akuten för någon vecka sedan. Inget allvarligt men hon fick sitta flera timmar på ett rum innan någon ens kollade hur läget var och totalt tog det 8 timmar att få ett prov taget medan 7(!) sjuksyrror hängde i receptionen och snackade skit :gnissla

Haha, stenhårt! MEN, jag måste säga att jag är förhållandevis nöjd med Akuten i tex Linköping. Jag va inne och fick smärtstillande redan efter 15minuter när jag brutit nyckelbenet, och de va hela tiden folk och bad om ursäkt när de tog lite tid osv... Fick väldigt bra bemötande.

HÅRDROCK!!!

Det där var stenhårt gjort. :yoparty

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma