DU KANSKE VILL ÅKA BAK PÅ MIN.... BARA ATT HÖRAMiss Ullis skrev:Stövlar kanske??

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
DU KANSKE VILL ÅKA BAK PÅ MIN.... BARA ATT HÖRAMiss Ullis skrev:Stövlar kanske??
Du är inte lite stolt över din båge. tror jag sett 10 bilder på den inom närmaste kvarten i diverse trådar...pittbull skrev:DU KANSKE VILL ÅKA BAK PÅ MIN.... BARA ATT HÖRA![]()
![]()
![]()
Swedie skrev:ja men. Hmmm. Fakk att vara snäll äre ingen brutta som gillar. Man ska vara dum o sånt. Det är hett i skåne har jag hört. Äh! Vi kommer aldrig ses mer ändå... it's over. RR asså =/
OCH VAD GÖR DET DEJ DÅ SWIDIE.KOLLA BORT DÅ.Swedie skrev:Du är inte lite stolt över din båge. tror jag sett 10 bilder på den inom närmaste kvarten i diverse trådar...![]()
pittbull skrev:DU KANSKE VILL ÅKA BAK PÅ MIN.... BARA ATT HÖRA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
va? hör inte vad du säger. SKRIV STÖRREpittbull skrev:OCH VAD GÖR DET DEJ DÅ SWIDIE.KOLLA BORT DÅ.
hmm tycker att det e lite väl otrevliga toner här idag. så varför skulle man heja på dej i rookie 1000. skulle vara skillnad om du var en trevlig prick, men jag hoppas att jag har fel swedie.....Swedie skrev:va? hör inte vad du säger. SKRIV STÖRRE
ta det inte så hårt hörredu. Jag sa inte att den var ful och att du skulle sluta.![]()
pittbull skrev:hmm tycker att det e lite väl otrevliga toner här idag. så varför skulle man heja på dej i rookie 1000. skulle vara skillnad om du var en trevlig prick, men jag hoppas att jag har fel swedie.....
wow. Du har missförstått mig helt på allt jag skrivit och du måste vara på generellt dåligt humör. Ska nog aldrig mer skriva svar på dina inlägg. De missuppfattas för lätt. trist. Menade inget illa.pittbull skrev:hmm tycker att det e lite väl otrevliga toner här idag. så varför skulle man heja på dej i rookie 1000. skulle vara skillnad om du var en trevlig prick, men jag hoppas att jag har fel swedie.....
P@trik skrev:Mera jojo![]()
P@trik skrev:Mera jojo![]()
![]()
![]()
pittbull skrev:självklart att du får köra.... om du ramlar så ska jag plåstra om dina sår![]()
![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti