Girlwheelie!

Status
Ej öppen för fler svar.
Swedie skrev:
;) ja men. Hmmm. Fakk att vara snäll äre ingen brutta som gillar. Man ska vara dum o sånt. Det är hett i skåne har jag hört. Äh! Vi kommer aldrig ses mer ändå... it's over. RR asså =/

Vadfalls?? RR over??

Swedie skrev:
Du är inte lite stolt över din båge. tror jag sett 10 bilder på den inom närmaste kvarten i diverse trådar... ;)
OCH VAD GÖR DET DEJ DÅ SWIDIE.KOLLA BORT DÅ.

Swedie skrev:
va? hör inte vad du säger. SKRIV STÖRRE :D

ta det inte så hårt hörredu. Jag sa inte att den var ful och att du skulle sluta. :rolleyes:
hmm tycker att det e lite väl otrevliga toner här idag. så varför skulle man heja på dej i rookie 1000. skulle vara skillnad om du var en trevlig prick, men jag hoppas att jag har fel swedie.....

pittbull skrev:
hmm tycker att det e lite väl otrevliga toner här idag. så varför skulle man heja på dej i rookie 1000. skulle vara skillnad om du var en trevlig prick, men jag hoppas att jag har fel swedie.....

Men snälla. Vi måste väl åtminstonde få göra oss lite löjliga åver ditt tama raggningsförsök på en tjej som garanterat är mycket snabbare än vad du själv är?

Och Swedie behöver förmodligen suppotrar. Fast förmodligen människor med bullar och inte med slickepinnar.

pittbull skrev:
wow. Du har missförstått mig helt på allt jag skrivit och du måste vara på generellt dåligt humör. Ska nog aldrig mer skriva svar på dina inlägg. De missuppfattas för lätt. trist. Menade inget illa.

jojo_air_xover_1000pix.jpg

Ser ut att göra ont om man landar så...

självklart att du får köra.... om du ramlar så ska jag plåstra om dina sår:) :kär

pittbull skrev:
självklart att du får köra.... om du ramlar så ska jag plåstra om dina sår:) :kär

satt å fundera på var fan ja hade sett din Avatarbild förut, kom just på det... LUNARSTORM... :D :gnissla

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP