betsy
Fuck cancer
Vi hade ju en härlig dag i oktober, och tydligen så tycker Olle det är kul med fnittrande sporthojstjejer i skogen
Vi har nu fått följande vårerbjudande:
7 Maj: 1 dag, nybörjare/avrostning
15 Maj: 1 dag, erfaren/avancerad+nyb./avrostning
21-22 Maj: 2 dgr, bör ha bra mc-vana, lååång körning
Max antal per gång är 14 st, varav ca 8 kan hyra mc (vi körde väl slut på de andra) grupperna kan delas i 2 om det är stor skillnad på körvana.
Priser: 1 dag: inkl. fika+lunch+bensin: 800:- egen mc/ 1600:- hyrd
2 dgr: inkl. 2x fika, 2x lunch, övernattning+frukost: 1800:- egen/ 3500:- hyrd
priserna är nästan 50% lägre än ordinarie
Ev. kommer övernattning ske på ett Spahotell, då tillkommer ju kostnad, ca 600:-.
Utrustning som ingår: hjälm, skydd, kläder, stövlar, handskar.
Följebil med plåster och kaffe.
Hojar: KTM i olika storlekar
Eftersom jag knappt kan hålla reda på mig själv, än mindre 3 listor så sker bokning direkt hos MC Sport: 08-594 30770
Jag kan svara på frågor om hur det var sist, vem som når ner eller måste luta sig mot träd,eller kolla tråden:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=60179
TID: 09.00, Trosta Gård: Karta
Vi har nu fått följande vårerbjudande:
7 Maj: 1 dag, nybörjare/avrostning
15 Maj: 1 dag, erfaren/avancerad+nyb./avrostning
21-22 Maj: 2 dgr, bör ha bra mc-vana, lååång körning
Max antal per gång är 14 st, varav ca 8 kan hyra mc (vi körde väl slut på de andra) grupperna kan delas i 2 om det är stor skillnad på körvana.
Priser: 1 dag: inkl. fika+lunch+bensin: 800:- egen mc/ 1600:- hyrd
2 dgr: inkl. 2x fika, 2x lunch, övernattning+frukost: 1800:- egen/ 3500:- hyrd
priserna är nästan 50% lägre än ordinarie
Ev. kommer övernattning ske på ett Spahotell, då tillkommer ju kostnad, ca 600:-.
Utrustning som ingår: hjälm, skydd, kläder, stövlar, handskar.
Följebil med plåster och kaffe.
Hojar: KTM i olika storlekar
Eftersom jag knappt kan hålla reda på mig själv, än mindre 3 listor så sker bokning direkt hos MC Sport: 08-594 30770
Jag kan svara på frågor om hur det var sist, vem som når ner eller måste luta sig mot träd,eller kolla tråden:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=60179
TID: 09.00, Trosta Gård: Karta
Last edited:
Riktiga vägar var det ont om, mer banvall, kraftledningsgator, skog och cross/enduroslingor i skogen.
Min 200 klarade gränsen så då får den jobba!
Eller ett casino som är öppet vard. 9-15?
)


Nu är det ju Yashas busa som ska köra skiten ur mig
Det ska som sagt betsy göra.
Fast det är väl med reservation för att jag får elstarten att funka på besten... annars ville visst inte betsy köra Yashas bebis?
Ser ut som om Lollo missar denna gång också