flimmer
Ny medlem
Det här tänker jag inte missa!
Ska ringa imorgon och boka in mig antingen den 15e eller 21-21, hmm eller varför inte båda två...
Ja, vi får se hur det blir.
Betsy för att du ordnar såna här grejer!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
AMattsson skrev:Betsy, vet du hur grupperna ser ut? Blir dom fyllda?
Sign
"Nyfiken"
![]()
Jag pratade nyss med Olle och körningen den sjunde börjar bli full, så den blir av iaf! Däremot var det bara en anmäld den 15e (vilket verkar lite konstigt eftersom det är två här på forumet som skrivit att de har anmält sig då...AMattsson skrev:Betsy, vet du hur grupperna ser ut? Blir dom fyllda?
Sign
"Nyfiken"
![]()
flimmer skrev:Jag pratade nyss med Olle och körningen den sjunde börjar bli full, så den blir av iaf! Däremot var det bara en anmäld den 15e (vilket verkar lite konstigt eftersom det är två här på forumet som skrivit att de har anmält sig då...). Tvådagars var det fyra fem stycken. Jag anmälde mig perliminärt till den 15e och tvådagars. Har nog inte råd med båda
, så det lutar väl tvådagars då eftersom det var flest anmälda där.
Får väl se hur mycket årets MC-budget tål...![]()
AMattsson skrev:Stämde av med Olle angående den 15:e och just nu är det 3 anmälningar dit och 4 till två-dagars....
Kom igen nu alla tjejer, det är hur kul som helst att vara med!!![]()
För min del är det helt ok att mixa lite nivåer på den 15:e (han har ju sagt att vi kan dela upp oss i olika grupper) så om man är osäker på om man platsar eller om det blir hets på att köra över sin förmåga, så ring och prata med Olle i alla fall!! Det går säkert att ordna, nu när den 7:e är full!!![]()
betsy skrev:Vem 17 är inte nybörjareEn vecka kvar nu
![]()
Det var så lite så, kära väninna, även om det blev en hel del mekande på torsdagen för att få till det. Nu är besten en mes, försedd med elstart och blinkers!betsy skrev:För att fortsätta på Oscarsgalemanér så vill jag tacka Yasha för lån av Husabäbisen![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |