FUBAR skrev:Då kan du inte ha varit där på fredagen, du hade säkert svimmat om du sett mig![]()
Jag var där på lördagen.. Klart, där var väl en del som var rätt söta, men ingen "wow"

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
FUBAR skrev:Då kan du inte ha varit där på fredagen, du hade säkert svimmat om du sett mig![]()
Vi finns på östkustenSwish skrev:Jag var där på lördagen.. Klart, där var väl en del som var rätt söta, men ingen "wow"![]()
Ja, det är väl östkusten?granath_ skrev:nja, i Gävle![]()
Swish skrev:Jag var där på lördagen.. Klart, där var väl en del som var rätt söta, men ingen "wow"![]()
Gottis skrev:hmm jag tyckte alllt att du stod och dreglade i min monter en del![]()
![]()
Swish skrev:haha, vad alla var självgoda här då...
Show your face..![]()
Alicia skrev:Du missade allstå när Atlas varvade sin hoj?
Vakterna var inte alls glada![]()
RwE skrev:HJÄÄÄLP...![]()
Om man visar Nian blir man ju Ofantligt Offentlig..![]()
![]()
snacka om att det blev OT...haha
mitt "nja" betöd "mer precis". jag menar, jag bor ju inte längs hela kustensandstream skrev:Ja, det är väl östkusten?
(Synd att det luktar så illa när man passerar Gävle, vad fan käkar ni egentligen)
Swish skrev:Jag var där på lördagen.. Klart, där var väl en del som var rätt söta, men ingen "wow"![]()
Fluxir skrev:Det va bara för att du va där fel dagdu skulle ju kommit på fredagen.
![]()
Betöd? Är det inte betydde? Eller kör du med Gävledialekt?granath_ skrev:mitt "nja" betöd "mer precis". jag menar, jag bor ju inte längs hela kusten![]()
hållundan skrev:Gooosh, varför ska det alltid stå massa urblåsta jävla nötter som ser ofantligt ointelligenta ut och kråsa sig över hojarna? Flytta på er, jag vill se på motorcyklar. Vill jag se lättklädda blåsa brudar går jag till Chattan.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |