Girls of "På två hjul"

FUBAR skrev:
Då kan du inte ha varit där på fredagen, du hade säkert svimmat om du sett mig :hihi

Jag var där på lördagen.. Klart, där var väl en del som var rätt söta, men ingen "wow" ;)

fanns bara en snygg och det var KTM bruden.. ingen som har en bild på henne?

haha, vad alla var självgoda här då... :)

Show your face.. :tungan

Swish skrev:
Jag var där på lördagen.. Klart, där var väl en del som var rätt söta, men ingen "wow" ;)

hmm jag tyckte alllt att du stod och dreglade i min monter en del ;) :gnissla

Gottis skrev:
hmm jag tyckte alllt att du stod och dreglade i min monter en del ;) :gnissla

hehe, helt ärligt så tror jag an at jag missade din monter.. :S fan vad kass... riktigt dåligt till och med...

Superbike eller KTM hade en begåvad donna med mörkt lockigt hår och dyrt investerade airbags. Upp med bilder på tösen nu :tungan
Farsan fick tom svettpärlor i pannan när han såg henne :tuttar

Last edited:
sandstream skrev:
Ja, det är väl östkusten?
(Synd att det luktar så illa när man passerar Gävle, vad fan käkar ni egentligen :hihi )
mitt "nja" betöd "mer precis". jag menar, jag bor ju inte längs hela kusten ;)

Fluxir skrev:
Det va bara för att du va där fel dag :tungan du skulle ju kommit på fredagen. :rolleyes:

Det var faktiskt du som skulle kommit på lördagen, det kom vi överens om från början! ;)

Gooosh, varför ska det alltid stå massa urblåsta jävla nötter som ser ofantligt ointelligenta ut och kråsa sig över hojarna? Flytta på er, jag vill se på motorcyklar. Vill jag se lättklädda blåsa brudar går jag till Chattan.

Två sidor... Sex bilder... 50% av bilderna är från förra året. Vilken bra tråd detta blev!

Men om nu ingen har en bild på KTM-tjejen så lägg upp era dam-bilder från alla "På två hjul"-mässor ni varit på då.

hållundan skrev:
Gooosh, varför ska det alltid stå massa urblåsta jävla nötter som ser ofantligt ointelligenta ut och kråsa sig över hojarna? Flytta på er, jag vill se på motorcyklar. Vill jag se lättklädda blåsa brudar går jag till Chattan.

Håller med,Ett nummer av Slitz eller More fyller lätt mitt årsbehov av slitna sönderknllade bimbos med komplex.

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing