Girl riders

Starfish

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2013
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki GSX-R750 2007
Kompression hem från Gotland ring där jag harvat runt i fem dagar. Mest körning blir det på gälleråsen, men även de andra banorna där det är trackdays eller med SMC

Ni såg ut att ha grymma dagar på ringen! Nästa år hänger jag också med - det är ju en galet rolig bana!
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Kör en KTM 690 SM o vi är ett gäng brudar som hängt härinne länge, men det finns oxå många nya. The more the merrier. :)
 

Pajret

Ny medlem
Gick med
16 Feb 2011
Ort
Landskrona
Hoj
Ducati Monster 696 -11
Inte för att man är överdrivet aktiv på forumet, men här är en tjej till. =)
Kör för tillfället en Vulcan s -16.
Bra för att pendla med, mindre bra när man ska köra bandagar, därför så kommer jag skaffa en annan hoj i framtiden. =)
 

Persilja

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2016
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha MT-07 -16
Jag övningskör än så länge, men hoppas ha körkort i slutet av sommaren. Siktet är inställt på att lägga en beställning på en sprillans ny Yamaha MT-07 inom några veckor. Inte exakt sporthoj då till att börja med, men jag får vänta några år tills jag passerat 30års-linjen innan jag kan försäkra något supersportigt öht (och för den skull kan hantera en sådan maskin :)).

Köra på bana ska definitivt testats, så fort kortet är fixat.
 
Last edited:

Mandy

Ny medlem
Gick med
20 Jun 2016
Ort
Huddinge
Hoj
Kawasaki Z800 Sugomi 2016
Här har du en tjej till :) E inne på forumet då och då och läser mest andras trådar, denna tråd är jag gärna med och skriver i. Jag kör en Kawasaki Z800 :). Tog körkort i mitten av juni.
 

FrökenA

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2016
Ort
Göteborg
Hoj
Honda CBR650F, 2017
Här är ännu en tjej :tummenupp Jag kör en Yamaha MT-09:a, som jag hämtade ut sprillans ny i mars i år :kär Älskar den innerligt redan! Har även en Fireblade i familjen (svärfars) som jag har testat nån gång - inte riktigt min kopp av hoj, men rolig på bana :) Kör storbanskurser med SMC, och har "bara" testat Falkenberg och Knutstorp än så länge, men kommer förhoppningsvis köra Kinnekulle i slutet på augusti, och nästa år blir det några dagar på Rudskogen! Haft körkortet sen oktober 2014, och är redan inne på hoj nummer 3 - man får kyssa några grodor innan man hittar sin prins ;) Bor i Göteborg!
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top