Girl riders

Kompression hem från Gotland ring där jag harvat runt i fem dagar. Mest körning blir det på gälleråsen, men även de andra banorna där det är trackdays eller med SMC

Ni såg ut att ha grymma dagar på ringen! Nästa år hänger jag också med - det är ju en galet rolig bana!

Kör en KTM 690 SM o vi är ett gäng brudar som hängt härinne länge, men det finns oxå många nya. The more the merrier. :)

Inte för att man är överdrivet aktiv på forumet, men här är en tjej till. =)
Kör för tillfället en Vulcan s -16.
Bra för att pendla med, mindre bra när man ska köra bandagar, därför så kommer jag skaffa en annan hoj i framtiden. =)

Jag övningskör än så länge, men hoppas ha körkort i slutet av sommaren. Siktet är inställt på att lägga en beställning på en sprillans ny Yamaha MT-07 inom några veckor. Inte exakt sporthoj då till att börja med, men jag får vänta några år tills jag passerat 30års-linjen innan jag kan försäkra något supersportigt öht (och för den skull kan hantera en sådan maskin :)).

Köra på bana ska definitivt testats, så fort kortet är fixat.

Last edited:
Här har du en tjej till :) E inne på forumet då och då och läser mest andras trådar, denna tråd är jag gärna med och skriver i. Jag kör en Kawasaki Z800 :). Tog körkort i mitten av juni.

Här är ännu en tjej :tummenupp Jag kör en Yamaha MT-09:a, som jag hämtade ut sprillans ny i mars i år :kär Älskar den innerligt redan! Har även en Fireblade i familjen (svärfars) som jag har testat nån gång - inte riktigt min kopp av hoj, men rolig på bana :) Kör storbanskurser med SMC, och har "bara" testat Falkenberg och Knutstorp än så länge, men kommer förhoppningsvis köra Kinnekulle i slutet på augusti, och nästa år blir det några dagar på Rudskogen! Haft körkortet sen oktober 2014, och är redan inne på hoj nummer 3 - man får kyssa några grodor innan man hittar sin prins ;) Bor i Göteborg!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman