Lite så.. Jag kan faktiskt tänka mig att betala bröllopet rätt länge. Gå all in och hyra slott, ha 2-3 dagars-bröllop med de närmaste boende där några dar och hela kittet.
Men då hade det ju varit betydligt skönare att få in typ 100´ i bidrag från gästerna än massa meningslösa presenter folk shoppar i sista stund för att de känner sig tvingade utan att det är nåt vi behöver. Om ingen kan köpa oss ett hus med 4-bilsgarage+verkstad så får det va.
Bortsett huset så har vi mer än vi behöver. Ingen av oss gillar saker, och de få saker vi har framme är sånt vi oftast letat månader efter för att hitta exakt rätt. Lika irriterande varje år när våra respektive mödrar till jul kommer med massa fula ljus, kökshanddukar som är "så fiina" och annat krafs. Trots uppmaningar om att vad vi egenytligen vill ha är ett bidrag till nån resa eller så. Men det är ju kul att slå in paket är jag rädd.
Och visst, det ÄR kul att både ge bort och få paket. Men håll det då på en extremt symolisk nivå så man får slänga grejerna utan att få dåligt samvete.
Fast iofs, om man bjuder TL-racing, kan man önska sig en årsförbrukning däck då
Las Vegas?
Coolt! Var det movie-style med Elvis-förrättare och hela kitet, eller råkade ni bara va i Vegas?