Gick som en påse skit!!

Gottis skrev:
Grattis då är det bara Licensen kvar då så får du fajtas med Gubben jag ger dig ett år sen hänger du av honom :hihi

Licensen är redan fixad, tog den i slutet av juli på sviestad :)
Så nu ska jag bara bli snabb, kanske inte bara och bara men äh :hihi

GRATTIS TJEJEN! Härligt!

Jag blir faschinerad dock, hade det varit här i sthlm hade man fått lämna manöverbanan utan att ens ha kört trafik.
Dom därborta i Etuna är helt enkelt vänligare än Sthlmsbor;)

Kör nu och lär dig massor och akta dig för alla jävla hårda bilar och annat skit ute på vägarna.

Har fortfarande inte smält det än =)

Killen som kugga på manöverproven fick inte köra trafik, han vinka adjö när vi körde därifrån.
Förstår fortfarande inte att jag fick det..

Kommer köra lugnt och försiktigt nu.. måste lära mig hojen..
Gasas ska det göras på bana sen istället, se om man kan bli lite snabb eller inte :yoparty

Bikerbitch skrev:
GRATTIS TJEJEN! Härligt!

Jag blir faschinerad dock, hade det varit här i sthlm hade man fått lämna manöverbanan utan att ens ha kört trafik.

Kör nu och lär dig massor och akta dig för alla jävla hårda bilar och annat skit ute på vägarna.

Bikerbitch skrev:
GRATTIS TJEJEN! Härligt!

Det vet du väl att vi Eskilstunabor är trevliga! :tummenupp

Grattis till kortet Alicia!!

Tänk bara att alla andra är idioter och att du måste tänka åt dom också eftersom dom inte kan göra det själva.
Klart du ska köra bana och klart du kommer bli snabb, man utvecklas ju mer man tränar. Köp dig en liten 250 så tar vi tjejor över 250SP klassen snart :tummenupp

Alicia skrev:
Har fortfarande inte smält det än =)
Killen som kugga på manöverproven fick inte köra trafik, han vinka adjö när vi körde därifrån.
Förstår fortfarande inte att jag fick det..
Kommer köra lugnt och försiktigt nu.. måste lära mig hojen..
Gasas ska det göras på bana sen istället, se om man kan bli lite snabb eller inte :yoparty

Ska se om man lyckas bli snabb nog så att man kan konkurrera med 400:an i 250sp, självklart är en 250 mer optimalt kanske men är fortfarande för att bara köra och inget meckande även fast det kanske är lite meck i 250sp men det ska allt testas med 400 innan jag ger mig på någon tvåtaktare.
Kommer inte att köra någon tävling förren jag har fått upp farten och det kanske dröjer ett tag.

Bikerbitch skrev:
Tänk bara att alla andra är idioter och att du måste tänka åt dom också eftersom dom inte kan göra det själva.
Klart du ska köra bana och klart du kommer bli snabb, man utvecklas ju mer man tränar. Köp dig en liten 250 så tar vi tjejor över 250SP klassen snart :tummenupp

Stort grattis!!

Vet känlsan då jag klarade mitt 17 maj i år....kuggde två veckor innan då jag körde som en kratta, andra gånen körde jag knappt femton minuter innan jag var klar....

Kör med huvudet och var vaksam på andras misstag!

Martin

Suck. Så många tabbar men ändå får du kortet. Helt otroligt!
Visst, jag gläds med dig.. men tycker att det känns orättvist mot många andra som blir kuggade på betydligt mindre grejer.

Aja.. grattis iaf, :tummenupp

skoteridioten skrev:
Visst, jag gläds med dig.. men tycker att det känns orättvist mot många andra som blir kuggade på betydligt mindre grejer.

Tycker också att det är orättvist att det kan skilja så mycket mellan körförättarna att vissa blir kuggade för en del saker men vissa blir inte.
Vissa blir ju kuggade för småsaker som man egentligen inte borde medan som jag gjorde många fel men klarade mig.
Men som dom sa när vi kom bort dit, att vi kommer köra som en påse skit idag just för att alla är så nervösa så att dom självklart kommer ha överseende, att det är helhetsbilden av körningen som spelar roll.
Ex om man gör ett misstag och upptäcker det och korrigerar så är det självklart bättre än att man fortsätter att göra samma sak.
Nu fick jag kortet iallafall

GrattisGrattis!

Klart man ska ha lite tur på uppkörningen :)
Kul att du är ärlig och berättar om dina "misstag" här. Alltid roligt att läsa om folks uppkörningsprov tycker jag.

:tummenupp

Grattis vännen :cpparty
Vilken födelsedagspresent du fixade till gubben, nu kan ni ut och åka ihop :banana
Kom gärna ner och hälsa på oss på Sviestad oxå.

Det är bara att grattulera till kk

Men snacka om att det är skillnad på på folk från vv....

när tjejen körde upp första gången så vart hon kuggad pg.a att hon låste bak hjulet på manöverbanan...

skoteridioten skrev:

Håller med.
En polare till mig kuggade sig i Falun i fredags för att hon inte kört enligt skyltningen mot Gävle, utan tagit den "bästa" vägen.

Alicia - vad gjorde du med besiktningsmannen....? :7peta

och visstja - GRATTIS - :-)

Stort GRATTIS, tjejen! :fyllisar
Bara ut o nöta mil nu!

//Robban

LOTTAK skrev:
Grattis vännen :cpparty
Vilken födelsedagspresent du fixade till gubben, nu kan ni ut och åka ihop :banana
Kom gärna ner och hälsa på oss på Sviestad oxå.

Tack =)
Hehe ja det var det enda jag hade råd med efter vad uppkörningen kostade så.. bara tur att jag inte kugga
Vi ska väl försöka göra det... vågar jag visa mig där nere, kör fortfarande i snigelfart :3freak

Haha vilka påstående det görs här då :7peta
Gubben var cool, men han kuggade ju en kille på manöverproven så snäll var han nog inte..

Tack i allafall

duckie skrev:
Håller med.
En polare till mig kuggade sig i Falun i fredags för att hon inte kört enligt skyltningen mot Gävle, utan tagit den "bästa" vägen.

Alicia - vad gjorde du med besiktningsmannen....? :7peta

och visstja - GRATTIS - :-)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma