Ghostrider?

Status
Ej öppen för fler svar.
No1 skrev:
Jupp, VÄRLDENS MEST sålda film är ett jätte "skämt" speciellt i England/Irland med en försäljning på över ett sex siffrigt antal kopior eller kanske är det bara på Sporthoj.com och ibland en handfull personer läget är så... :va

GR4, kommer 15 oktober och kommer garanterat att bli det största "SKÄMTET" någonsin world wide... :tummenupp

Patrik,
SWT Racing...
Ghostrider...
Jag vill bara säga att du e min idol:) :tummenupp

No1 skrev:
Jupp, VÄRLDENS MEST sålda film är ett jätte "skämt" speciellt i England/Irland med en försäljning på över ett sex siffrigt antal kopior eller kanske är det bara på Sporthoj.com och ibland en handfull personer läget är så... :va

GR4, kommer 15 oktober och kommer garanterat att bli det största "SKÄMTET" någonsin world wide... :tummenupp

Patrik,
SWT Racing...
Tänkte mer på diskussionerna om denna "vem-det-nu-är"... :hihi
Dessa brukar bli lite av ett skämt...

No1 skrev:
Jupp, VÄRLDENS MEST sålda film är ett jätte "skämt" speciellt i England/Irland med en försäljning på över ett sex siffrigt antal kopior eller kanske är det bara på Sporthoj.com och då ibland en HANDFULL personer läget är så... :va

Patrik,
SWT Racing...

Nice...har mkt har ni filmat klart?

No1 skrev:
Jupp, VÄRLDENS MEST sålda MOTORCYKEL/STREET MC film är ett jätte "skämt" speciellt i England/Irland med en försäljning på över ett sex siffrigt antal kopior eller kanske är det bara på Sporthoj.com och då ibland en HANDFULL personer läget är så... :va

Patrik,
SWT Racing...
Gubben e betraktad som en Gud har. Jag visste inte nes om honom tills jag sade att jag var fran Uppsala (och trodde att ingen skulle veta var det var) Men iCKE, de brast ut i "Ahhhh OOOOppsaaaala, that is where ghostrider goes in 15 min starting from Sthlm". Sa jag blev ombedd att kolla upp vad situationen var me snubben. Hade en gnagande kansla av att det lkanske skulle bli kontroverisellt har... :rodnar
tack for alla svar :yoparty
Kjamis

Yes Yes Yes!! Jag längtar efter GR4, nu ser hösten inte så mörk ut längre. :tummenupp

No1 skrev:
Det mesta är klart och speciellt UPPSALA RUN 3 kommer att chocka... :tummenupp

Patrik,
SWT Racing...
Låter fin fint :tummenupp var inne på eran sida precis men hittar f*n
inget om var man kan förhandsbeställa gr4,kommer det bli ett paketpris på gr4+Twilight Zone
Nä nu ska det sovas kl05 ringer klockan och väcker mig :huvet

No1 skrev:
Det mesta är klart och speciellt UPPSALA RUN 3 kommer att chocka... :tummenupp

Patrik,
SWT Racing...

Har ni spärrat av vägarna? Tänkte bara på trafiksäkerheten, oskyddade trafikanter m.m?

/ Johan

Jag skulle vilja köpa en film där en man i svart visir skjuter automateld på ett söndagspackat sergels torg. När får vi se det?

GR = :squid

GR + Småbarn = :Bugar

Småbarn + :squid = GR

Slutsats: GR = Småbarn

men han har ju kul och retar harry iallafall så skitsamma :fyllisar :tungan

:hihi

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla