Ghostrider?

Status
Ej öppen för fler svar.
:hihi
Fakkverk skrev:
Har ni spärrat av vägarna? Tänkte bara på trafiksäkerheten, oskyddade trafikanter m.m?

/ Johan
Ja det skulle väll upplysas om det nu läste jag i en annan tråd! :7peta
Hoppas på det annars finns det ju verkligen risk för dubbel moral

:fakta

valmers skrev:
Du har vunnit utmärkelsen "Dagens moppefucko". Gratulerar.
This might be handy, occasionally...

Bifogat

• MoFu OTD.gif
    MoFu OTD.gif
    929 bytes · Visningar: 991
No1 skrev:
Jag lovar, Blysläden är en blysläde om man jämför den mot Moppen som egentligen inte är en moppe :3freak även om den faktiskt är det om man jämför den mot Blysläden... :va

Någon som förbeställer GR4 kommer att förstå vad jag menar då en av dem som förbeställer filmen kommer att vinna en FABRIKSNY SUZUKI GSX-R1000K5 TURBO!!! :tungan

Patrik,
SWT Racing...

Hahaha :kocko :D

No1 skrev:
Jag lovar, Blysläden är en blysläde om man jämför den mot Moppen som egentligen inte är en moppe :3freak även om den faktiskt är det om man jämför den mot Blysläden... :va

Någon som förbeställer GR4 kommer att förstå vad jag menar då en av dem som förbeställer filmen kommer att vinna en FABRIKSNY SUZUKI GSX-R1000K5 TURBO!!! :tungan

Patrik,
SWT Racing...
Hm, det blir något annat än min trasiga FZR det. :3freak

No1 rockar hårt, likaså "Ghost Rider" :rolleyes:
Önskar dig ett stort lycka till med alla filmer...
Ride Hard Die Free som jag brukar säga!!! :tummenupp

Godnatt på er Bikerboyz & girls..

No1 skrev:

Patrik,
SWT Racing...
Och var kan man förbeställa? Inte på Ghostridermovie.net iaf, men det vet du ju förmodligen...

När öppnar affären i... Var det Huddinge eller Haninge? Jag lägger min gissning på Haninge iaf.. När öppnar den, och var ha all informativ reklam i din signatur tagit vägen?

Pssst... GR = No1 = Sant!!!
hehe... Ne skojja bara, kunde inte låta bli! Men att leva i denna ovisheten gör mig allt lite paranoid, ser skinnklädda spöken om natten runt varenda knut! :rolleyes: :hihi

Nursey skrev:
Var det fel att fraga om GR har? Ar det ett staende skamt eller ngt, fattar inte riktigt. :va
Nursey
Du vi åker hoj här, han ses inte som en gud av alla, jag tror hans framfart allvarligt kan skada hur vanligt folk ser på oss, han tas tammefan jämt upp som exempel på hur vi kör.

Det fattar man givetvis inte om man sitter i Dublin, jag tycker du ska gå in på hans egna sida, tror han har ett forum där.

Silwer skrev:
Du vi åker hoj här, han ses inte som en gud av alla, jag tror hans framfart allvarligt kan skada hur vanligt folk ser på oss, han tas tammefan jämt upp som exempel på hur vi kör.
.

Jo för allt beror ju på han..??? För ingen annan på detta forum har väl paserat mer än 50km/h eller snabbare än den man kör om???*"#¤%&/()(/&%¤#¤
Nä just det, då bryter man ju mot lagen.....

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey