Ghostrider har en egen hemsida!

Status
Ej öppen för fler svar.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Flytta alla diskutioner om hans förehavanden dit.

Dom som vill klaga på fenomenet får göra det där, dom som vill hylla fenomenet kan göra det där.

Kunde jag så skulle jag låsa den här tråden direkt, för jag vill inte ha några svar, vore jag moderator skulle jag antingen göra det här inlägget till sticky, eller skriva ett liknande själv och göra sticky.

Allmän fråga!!! :mad:

Varför skapas det en massa skittrådar och tjafs på sporthoj?
Det är ofta samma skara som är med och diskuterar.

Detta är ett hojforum, ingen dagisplats för folk som inte har något att göra.

Verkar som vissa vill at "S" ska stänga siten.

Skärpning!!!!

(trött på att öppna trådar med meningslöst innehåll)

Hur tolkar du ordet diskutionsforum ?(reservation för felstavningar).

:cdevil

Måste hålla med om att man börjat bli trött på alla Gr trådar. Man behöver ju inte trycka på dem. Just nu när jag skriver detta är 4/8 trådar på första sidan om något med Gr eller No.1
Vet att man själv inte enbart kommer med vettiga meddelande men detta börjar bli mer och mer irriterande. Och om sidan skulle kunna få tillbaka den standard den hade förr, eller så som den var bara för ett antal månader sen skulle det vara bra, trots att det även då var mycket skitprat här.
Men måste ändå lägga till att Swedie gör ett kanon jobb med sidan, förstår att det måste vara enerverande att stup i kvarten behöva banna och ta bort trådar etc.

Tony Tiger skrev:
Allmän fråga!!! :mad:

Varför skapas det en massa skittrådar och tjafs på sporthoj?
Det är ofta samma skara som är med och diskuterar.

Detta är ett hojforum, ingen dagisplats för folk som inte har något att göra.

Verkar som vissa vill at "S" ska stänga siten.

Skärpning!!!!

(trött på att öppna trådar med meningslöst innehåll)

Vilka ämnen är skit och vem ska avgöra det?

Jag tar mig för pannan när jag läser 85% av inläggen i trådar där deltagarna verkar tycka att ämnet är relevant och intressant.

Däremot tycker jag (lite överdrivet) att trådar som skapar polemik och som fordrar vässade argument är bra. Många (jag tror de oftast är yngre och inte vana att diskutera) verkar tycka att om man inte är överens så ska man så fort som möjligt byta samtalsämne; till något som är lätt att vara överens om. ”Om plugget och pop och bio såklart.”

Nyteknik skrev:
Vilka ämnen är skit och vem ska avgöra det?

Jag tar mig för pannan när jag läser 85% av inläggen i trådar där deltagarna verkar tycka att ämnet är relevant och intressant.

Däremot tycker jag (lite överdrivet) att trådar som skapar polemik och som fordrar vässade argument är bra. Många (jag tror de oftast är yngre och inte vana att diskutera) verkar tycka att om man inte är överens så ska man så fort som möjligt byta samtalsämne; till något som är lätt att vara överens om. ”Om plugget och pop och bio såklart.”

Vad hoppas du med flera komma fram till då?

Personligen tycker jag GR-filmerna är trafikvådliga, moppefucko-odlande, allmänt vansinniga och fruktansvärt underhållande.
Personligen orkar jag inte smurfa fler forum än detta så personligen vill jag även i fortsättningen läsa GR nyheter här.
Personligen alltså...

Alla morRaltJärigNAr kan ju sluta läsa/skriva i GR trådar.
Alla moppefuckon kan ju fortsätta vara moppefuckon, dom bryr sej ju ändå inte om vad man säger till dem.

Wunder skrev:
Alla morRaltJärigNAr kan ju sluta läsa/skriva i GR trådar.
Alla moppefuckon kan ju fortsätta vara moppefuckon, dom bryr sej ju ändå inte om vad man säger till dem.
hahaha, förmodligen en sanning.

Jag är lite kluven. Jag är överlag imponerad av människor som vågar göra saker som inte jag vågar. O hur herr gr vågar saxa mellan bilarna så där är helt sanslöst. Sen finns det en baksida... TÄNK om nån blir skadad... Nåja...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back