ghostrider 2

Alltid denna fascination när galningar filmar sina påhitt. Själv så kan jag inte låt bli att titta på dessa filmer. Varenda gång blir jag lika förbannad/imponerad. Förbannad för att jag själv ALDRIG skulle vilja bli omkörd eller möta en person på mc i dessa farter. Imponerad för att jag själv ALDRIG skulle ens våga/kunna upprepa denna "prestation".

Blir lite irriterad av deras hänsynslösa respekt för polisen och andra medmänniskor, men vill ju fortfarande se dessa "förbannade" filmer.

Som ni kanske ser så vet jag inte vad jag ska tycka om dessa filmer...

Last edited:
Silwer skrev:
HUHUHUHHAWHAWHAWWaaaaahahhahhohohhihih, så kul är det med att nänma att det bara är en myt vid det här laget.

Inför automatisk banning vid yttrande av den meningen "om Myten" :mad:

Bara moppefuckon som skriver sånt? :va

Jag har börjat spela in "Getaway in Kattegatt". Jag kör en 14-meters trålare, utan skepparexamen.

McB skrev:
Jag har börjat spela in "Getaway in Kattegatt". Jag kör en 14-meters trålare, utan skepparexamen.

Damn!! Och Kustbevakningen som ska vara så hårda runt Koster. Lyckas du få till några kustbevakningsjag eller? Drar dom såklart väl?

McB skrev:
Jävla huligan :mad: Fattar du inte att du kan utsätta oskyldiga söndasseglare för akut sjönöd? Hur skulle det kännas satt segla på en dagisunge i en optimistjolle?

Man undrar hur vissa är funtade.

McB skrev:

Det är helt ansvarslöst att köra runt med en trålare utan skepparkrans, tänk om någon i EU-parlamentet ser det.
Då kommer det att bli helt förbjudet med ostrypta trålare.
Tänk på att många som vill ha trålare inte har råd med försäkringen och får nöja sig med en tvåmanskajak. Vissa skenförsäkrar dessutom sin trålare på fiskare i blekinge, då får dom högre taxeringsvärde på sina friggebodar och tvingas förvara sina hembrännare under presseningar i skogen. En följd av detta är att älgar, hjortar och en och annan räv kommer dricka mäsk och springa runt på vägarna där vi kör!

Alltså, tråla gärna! Men aldrig utan skepparkrans!

Chrille skrev:
Damn!! Och Kustbevakningen som ska vara så hårda runt Koster. Lyckas du få till några kustbevakningsjag eller? Drar dom såklart väl?

De har inte en chans när jag smiskar upp Volvo Penta-dieseln i 11 fucking knop. :cool:

Bingo skrev:
Jävla huligan :mad: Fattar du inte att du kan utsätta oskyldiga söndasseglare för akut sjönöd? Hur skulle det kännas satt segla på en dagisunge i en optimistjolle?

Man undrar hur vissa är funtade.

jEvvLa mOrall KärRinnG! :FU

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP