x-per
Muffinspector
Glömt å glömt, rätt många choppers saknar frambroms av estetiska skäl.Zator skrev:2071878Så mycket jobb och så ful!
Ser jag dåligt eller har de inte glömt frambromsen, eller ja ghost rider kanske inte behöver någon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Glömt å glömt, rätt många choppers saknar frambroms av estetiska skäl.Zator skrev:2071878Så mycket jobb och så ful!
Ser jag dåligt eller har de inte glömt frambromsen, eller ja ghost rider kanske inte behöver någon.
Lucius skrev:2071510Nja... Har du sett katanorna???
![]()

Firefly skrev:2071203Äh, det där är ju inte den riktiga film-postern. Såhär ser den ut. Och det är omslaget till Ghostrider 5...![]()
Sorry Patrik. Du får säga till mig om du vill att jag tar bort den...
Metaladdict skrev:2077467Nä, vadå, titeln och temat är ju SÄKERT inte plagiat från en nordeuropeisk, säkerligen något mer vågad mc-åkare..![]()
Du är inte så intresserad av serier eller? Marvel Comics (t.ex. X-Men, Spiderman, Hulk, Daredevil m.fl) har gjort serier om Ghost Rider lååångt innan våran egen Ghostrider började göra filmer.Metaladdict skrev:2077467Nä, vadå, titeln och temat är ju SÄKERT inte plagiat från en nordeuropeisk, säkerligen något mer vågad mc-åkare..![]()

Firefly skrev:2077705Du är inte så intresserad av serier eller? Marvel Comics (t.ex. X-Men, Spiderman, Hulk, Daredevil m.fl) har gjort serier om Ghost Rider lååångt innan våran egen Ghostrider började göra filmer.
EDIT: Förlåt, jag skriver långsamt och blev ett eko av föregående skribent...![]()
Mr.PB skrev:2078709Okej där ser man
Men du sa ju iof att det var längesen men då måste väl serien ha varit typ i början på 80-talet eller någe sånt då?
När ska den komma till sverige då?westerbrand skrev:2079815den här skas ses synd bara att det tar sådan tid för dem att bli klara med den![]()
iungen aning men jag vill se den baraMr.PB skrev:2084831När ska den komma till sverige då?
Lurch skrev:2071205Cage + Patrik = Rob Halford!
![]()
.
astor skrev:2097483Breaking the law... breaking the law !!
Om filmen är gjord av en MARVEL figur så är det väl snarare så att svenska ghost rider är ett plagiat av serietidningen?
Är det Nicholas Cage som är spööök juckaren?[/QUOT
ja men vem av den fins
![]()
![]()
![]()
Du är inte så intresserad av serier eller? Marvel Comics (t.ex. X-Men, Spiderman, Hulk, Daredevil m.fl) har gjort serier om Ghost Rider lååångt innan våran egen Ghostrider började göra filmer.
EDIT: Förlåt, jag skriver långsamt och blev ett eko av föregående skribent...![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |