Ghost Rider Har Klotat!!!

Status
Ej öppen för fler svar.
Penguin skrev:
Tur att man inte har en helsvart hoj dårå! :skrämd

Bla bla bla...

Svart hoj har jag, men stället borde inte utgöra några tvivel.. :D

Polisen verkar ha ett intresse i att sakta glida förbi hojen när den står parekerad, o glo som fan..

maverick_750rr skrev:
Ghost Rider brukar handla på MAXI och äter sina hamburgare på Wimpy´s i ståkkstan.

Jag vet dessutom att han stjäler dassrullar fårn det lokala fikets toaletter :fakta

Vem bryr sig om han klotar eller inte? Många klotar här inne men det är ju inget man berättar för att det är kul precis. ZXR_Exotic klotade sin hoj förra veckan, nu finns inte den mer tex....... OCH? Så länge han inte skadade sig. Hoj kan man köpa ny igen, men inte ett nytt pannben.

750RR

Det var länge sen du va här i stan va?. Wimpys försvann nog nån gång på 80 talet tror jag :D . Du får ta en sväng i stan här och uppdatera dig.

K-Micke skrev:
Jag tror att det är Lasse Berghagen som är Ghost Rider.
När han tröttnat på att flina upp sig mot kärringarna på Skansen, så drar han på sig sitt svarta ställ och kör satan.
Vi vet ju att han körde HD förr men det gav inte tillräckligt med kickar.

Det förklarar den Pinsamma "bull-magen" som gungar mot tanken!!!

:whip :notme

maverick_750rr skrev:
Även en pedofils åsikter? Då är det du som är slut i huvet. Eller du har full förståelse varför talibanerna flög in i byggnaderna?
Samhällets fel såklart va?

750RR

Det är ju en viss skillnad att acceptera en åsikt eller en handling. Åsiktfrihet är ngt jag skulle rekomendera oss att behålla, medans handlingsfriget är en helt annan sak!

Men det va säkert så du menade :confused:

K-Micke skrev:
Jag tror att det är Lasse Berghagen som är Ghost Rider.
När han tröttnat på att flina upp sig mot kärringarna på Skansen, så drar han på sig sitt svarta ställ och kör satan.
Vi vet ju att han körde HD förr men det gav inte tillräckligt med kickar.

Vadå INTE TILLRÄCKLIGT?
Har sett ett par st sånna segstartade Harley på olika fik. NOG FAN HAR DE FÅTT KICKA ALLTID! :D :cool:

(kunde inte låta bli, när du la upp det så fint :p )

sgtpepper skrev:
sno_pro skrev att han respekterade allas åsikter och blev därför påhoppad av glassbilskillen med snack om pedofiler?

Jag tycker nog inte att det var ett "nedplockande", snarare en förvirrad och märklig replik utan koppling till denna tråd, alltså precis som vanligt när det gäller glassbilen.

Instämmer

Tinatjejen skrev:
Vadå INTE TILLRÄCKLIGT?
Har sett ett par st sånna segstartade Harley på olika fik. NOG FAN HAR DE FÅTT KICKA ALLTID! :D :cool:

(kunde inte låta bli, när du la upp det så fint :p )
Och sen när började HD köra med kick, måste vara VÄLDIGT gamla cycklar du sett då. (Kunde inte heller låta bli ;))

Spiken skrev:
Och sen när började HD köra med kick, måste vara VÄLDIGT gamla cycklar du sett då. (Kunde inte heller låta bli ;))

...och vilket annat märke har fler gamla häckar rullandes fortfarande än HD? :confused:

(kunde inte heller låta bli :D )

Inget fel med "kickstart" på hojen! :mad: Det är bara amatörer som e rädda för att bli trötta i benet som använder elstart :) ;) :fakta

Den här trådens bästföre datum har nog gått ut.

Bifogat

• Improper use of internet.jpg
    Improper use of internet.jpg
    7.4 KB · Visningar: 85
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!