Ghost Rider = drygt!

Herman

Plockar ut en ny CBR1000RA vecka 14
Gick med
16 Jul 2004
Hoj
Honda CBR 1000RA - 2010
Tänkte bara hör, varför ni inte ledsnar på att skriva och tjata om Ghost rider hela tiden.... Är han en gud som några dyrkar här eller?

För vad har han gjort som är så bra... förutom att åka lite hoj hyfsat snabbt. Men det gör väl det flesta här....

SÅ nu har oxå nämt GHOST RIDER!!!! :Bugar :Bugar

(tycker det är kul att titta på hans filmer men man behöver väl fan inte tjata om han hela tiden, så fort man har hört något)

Eller är det bara jag som tycker så här på SH? :pannkyss

Japp bara du :7peta
:corn

Va trevligt och se! Då får jag vika mig för Ghost Rider och skaffa mig ett altare att :Bugar samt :pannkyss med.

Ghost Rider you are my GOD! :Bugar :Bugar

? Mennar ni verkligen allvar?

/Affe

Jag dyrkar honom inte, hade aningen tråkigt och bestämde mig för att skriva nått, råkade bli gr. Nästa gång ska jag fråga efter nått som alla här är intresserade av istället, t.ex. bästa mönstren till stickade mössor. :tomten Det är ju i "överflödigt" delen av forumet iaf., så det borde inte störa allt för mycket?
Faen jag vill ha en hoj igen, blir ju allmänt grinig utan nu när min blivit våldtagen :3freak

blub skrev:
Jag dyrkar honom inte, hade aningen tråkigt och bestämde mig för att skriva nått, råkade bli gr. Nästa gång ska jag fråga efter nått som alla här är intresserade av istället, t.ex. bästa mönstren till stickade mössor. :tomten Det är ju i "överflödigt" delen av forumet iaf., så det borde inte störa allt för mycket?
Faen jag vill ha en hoj igen, blir ju allmänt grinig utan nu när min blivit våldtagen :3freak

Det var inte riktat åt någon... Det var den känslan jag fick, gjorde en sökning på GR. Kul och se hur många som tycker han är stabil. Och han verkar ha några :fyllisar bröder.... Well jag brukar kolla på hans filmer på fyllan så jag är oxå skyldig.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back